اخبار داغ

فرماندار صحنه :

محدودیت های یک هفته ای درصحنه اعمال می شود

محدودیت های یک هفته ای درصحنه اعمال می شود
علیرضا حیدری, فرماندار شهرستان صحنه گفت: به دنبال شیوع کرونا محدودیت های یک هفته ای در شهرستان صحنه اعمال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از امروله , علیرضا حیدری صبح امروز در جلسه ستاد کرونا  با تأکید بر اینکه عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا شهرستان صحنه باید تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گیرد.

 وی افزود: برگزاری  مراسمات فاتحه در شهرستان   ممنوع  است و فقط مراسم تدفین باحضور ده تن و حتی کمتر از آن باید انجام گیرد.

  حیدری خاطرنشان کرد: محدودیت ها و‌ممنوعیت های جدید در  شهرستان صحنه به مدت یک هفته از دوشنبه اعمال می شود.

وی از تعطیلی فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز قنادی و شیرینی پزی، شیرینی فروشی، آبمیوه و بستنی- مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری ( اغذیه فروشی ها، آش، حلیم و مشابه)، نمایشگاه های تخصصی و عمومی، دانشگاه، مدارس، کلیه آموزشگاه ها، زبانسراها و‌ حوزه های علمیه خبر داد.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: طی این مدت کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی در رشته های پربرخورد ( کشتی، کاراته، جودو و ...) و کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها تعطیل هستند.

حیدری همچنین از تعطیلی باشگاه های بدنسازی و مراکز تفریحی آبی، نماز جمعه و فعالیت هیات های و‌تکایای مذهبی، بازارهای خودرو ، بازار املاک، آرامستانها و‌مجالس عزاداری، مساجد و ممنوعیت برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها خبر داد.

 فرماندار  شهرستان صحنه  درخاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم شریف صحنه باتوجه به اهمیت هشدارها و عمل به آنها ، شرایطی را فراهم سازند که زمینه خروج شهرستان از وضعیت  قرمز  فراهم سازند و با رفتارهای فهیمانه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه