اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده خبر داد:

حذف تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان به واسطه عدم همکاری بانک ها

حذف تسهیلات بلاعوض مسکن محرومان به واسطه عدم همکاری بانک ها
ربانی گفت: در حوزه تسهیلات روستایی به خصوص مسکن محرومان تلاش های خوبی در شش ماه گذشته صورت گرفته است ولی متاسفانه به دلیل عدم همکاری برخی بانک ها این تسهیلات بلاعوض حذف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس الله ربانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به روند فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان لنده گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب خدمات ارزشمندی به اقشار مختلف جامعه ارائه نموده است که اجرای طرح های هادی روستایی،  صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی، بسترسازی تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه، ساماندهی، بازسازی و بهسازی سکونت گاه های مناطق خسارت دیده ، اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی برخی از خدمات ارائه‌ی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در بخش مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی و شهری تاکنون ۲۹۰۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی و ۱۳۹۷ فقره تسهیلات بازسازی و ۳۴۶ فقره تسهیلات مسکن مهر خود مالکی به متقاضیان احداث مسکن در شهرستان لنده واگذار شده است.

,

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لنده تصریح کرد: در حوزه تسهیلات روستایی به خصوص مسکن محرومان تلاش های خوبی در شش ماه گذشته صورت گرفته است ولی متاسفانه به دلیل عدم همکاری برخی بانک ها این تسهیلات بلاعوض حذف شده است.

,

ربانی با گلایه از وضعیت پیش آمده گفت:باتوجه با تاخیر برخی گیرندگان تسهیلات در تامین وثیقه لازم و بعضا عدم همکاری بانک ها متاسفانه این تسهیلات حذف شدند و همین موضوع نیز باعث نارضایتی شهروندان شده است که باید این مهم حتما مورد بررسی قرار گیرد.

,

وی در ادامه تاکیدکرد: در بحث رعایت اصول پدافند غیرعامل نیز باید در ساخت ساز ها به خصوص در حاشیه رود خانه ها و دره های فصلی این مهم باید رعایت شود که در آینده با چالش مواجه نشویم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه