اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

پلیس ایران اقتدار و احترام را با هم دارد/موج زدن نژاد پرستی در آمریکا

پلیس ایران اقتدار و احترام را با هم دارد/موج زدن نژاد پرستی در آمریکا
کلانتری گفت: احترام و اقتدار هر دو با هم در نیروی انتظامی ما عجین شده است و شب و روز برای امنیت مردم تلاش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسین کلانتری در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، گفت:  نیروی انتظامی ما یک نیروی مقتدر و مهربان است با اقتدار وظایف و ماموریت هایش را انجام می دهد و با مردم نیز با نهایت مهربانی برخورد و امنیت را برای مردم برقرار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احترام و اقتدار هر دو با هم در نیروی انتظامی ما عجین شده است و شب و روز برای امنیت مردم تلاش می کنند.

,

وی عنوان کرد: گاهی هم اگر موردی پیش بیاید و اشتباهی رخد دهد سریع دستگاه های نظارتی و مقامات قضائی ما دستور رسیدگی و بررسی کامل را برای رعایت حق و برقراری عدالت صادر می کنند.

,

کلانتری عنوان کرد: دشمنان ما پا بر روی گلوی مردم می گذارند و راه تنفس شان را می بندند و مردم هر چقدر داد می زنند که نمی توانند نفس بکشند اما با نهایت خباثت با مردم برخورد کردند و بحث نژاد پرستی و برخورد با سیاهان را مطرح کردند.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به فکر حفظ جان و امنیت مردم هستند، پلیس به دنبال حفظ حقوق شهروندی مردم است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با پلیس دیگر کشورها از جمله آمریکا نیست که به هیچ چیزی پایبند نیستند و بزرگترین جنایت را به مردم سیاه پوست انجام داده و نژاد پرستی در عملکر آنها موج می زند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه