اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب:

سرپل ذهاب در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد

سرپل ذهاب در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد
شهرام روشنی نژاد, مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: اکنون سرپلذهاب در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قراردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز , شهرام روشنی نژاد  امروز در جلسه اضطراری ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: باتوجه به قرارگیری شهرستان سرپلذهاب در وضعیت قرمز براساس جدول نحوه فعالیت مشاغل و اصناف در وضعیتهای مختلف تنها گروه الف با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توانند فعالیت کنند .

 وی افزود: گروه الف شامل خبازیها ، فروشگاههای عرضه مایحتاج مردم ، داروخانه ها، مراکز و فروشگاههای دامپزشکی، سوپرمارکت ها، میوه فروشیها، سبزی فروشیها، میادین میوه و تره بار ، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیرقصابیها،مرغ فروشیهاوماهی فروشیها، جایگاههای عرضه سوخت، تولید و عرضه محصولات لبنی می شود.

 روشنی تصریح کرد: همچنین مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر اعم از رستوران، طباخی و فست فودها، بخش دارو و موادغذایی، صنایع و معادن و کشاورزی، فروشگاه قطعات یدکی، مصالح فروشیها و واحدهای تعمیراتی می شود که درصورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در وضعیت قرمز مجاز به فعالیت هستند.

 وی عنوان کرد: اگر تعداد مشمولین گروه الف زیاد شود، مسئولین شهرستان می توانند برای مشاغل غیر ضروری جدول زمانبندی مشخص کنند.

 مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپلذهاب اذعان داشت : تعداد تختهای بیمارستان شهدا محدود است و بیماران برای انتقال به مرکز استان برای خالی شدن و آماده بودن تختها برای بیماران جدید رضایت نمی دهند که سبب بروز مشکلاتی در بیمارستان شده است .

 وی در پایان از تلاش شبانه روزی کادر درمان تقدیر کرد و گفت : همکاران در کادر درمان بیمارستان و مراکز درمانی سطح شهرستان بدون هیچگونه چشمداشتی با وجود کمبود امکانات شجاعانه در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند که لازم است از این عزیزان تقدیر شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه