اخبار داغ

اگر قهرمانی آسیا در ازبکستان لغو نشود با تیمی آماده به مسابقات می رویم

بیرانوند: اردوی چهل روزه تیم ملی برگزار می‌شود/ لیگ بانوان نداریم!

بیرانوند: اردوی چهل روزه تیم ملی برگزار می‌شود/ لیگ بانوان نداریم!
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پس از اینکه تست کرونای وزنه‌برداران منفی بشود از دو هفته آینده اردوی تیم ملی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد چگونگی برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان آقایان اظهار داشت: جمعه هفته آینده 16 آبان ماه وزنه‌برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی ابتدا تست کرونا می‌دهند و پس از منفی شدن جواب آزمایششان به قرنطینه می‌روند. پس از آن 10 ورزشکار منتخب اردوهای تیم ملی را زیر نظر سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی شروع می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بیرانوند ادامه داد: پس از شروع اردو دیگر ورود و خروجی نخواهیم داشت و وزنه‌برداران باید اردوی 40 روزه را طی کنند تا کم‌کم شرایط بدنی و آمادگیشان ارتقا یابد.
,
 
,
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شروع رقابتهای لیگ وزنه‌برداری تاکید کرد: هفته اول آذرماه در خوزستان و اهواز برگزاری لیگ وزنه‌برداری را داریم و 10 تیم برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند. ضمن اینکه در این پیکارها آزمایش دوپینگ هم گرفته می‌شود و اگر وزنه‌برداری بتواند رکوردهای خوبی بزند با نظر سرمربی تیم ملی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.
,
 
,
بیرانوند در مورد تقویم مسابقاتِ پیش روی وزنه‌برداری توضیح داد: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا برای اسفندماه در نظر دارد مسابقات قهرمانی آسیا را در ازبکستان برگزار کند و اگر این پیکارها لغو نشد، قطعا با تیمی آماده در این مسابقات شرکت می‌کنیم. این دوره از مسابقات می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی‌مان باشد تا در آینده و مسابقات گزینشی المپیک و همین طور المپیک 2020 حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشیم.
,
 
,
بیرانوند در پایان در مورد برگزاری لیگ وزنه‌برداری بانوان گفت: فعلا برنامه‌ای در این بخش نداریم و مسابقات لیگ وزنه‌برداری بانوان برگزار نخواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه