اخبار داغ

برکناری دردسرساز

بحران در فدراسیون جهانی اسکی/ نظارت مستقیم رئیس FIS بر امور تا انتخاب دبیرکل جدید

بحران در فدراسیون جهانی اسکی/ نظارت مستقیم رئیس FIS بر امور تا انتخاب دبیرکل جدید
رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) تا زمان انتخاب دبیرکل جدید این فدراسیون بر فعالیت‌ها و امور روزمره FIS شخصا نظارت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی را درگیر کرده است. برکناری ناگهانی سارا لوییس دبیرکل FIS یک اتفاق عجیب و غیرقابل پیش بینی بود. با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد پس از رفتن کاسپر رئیس فدراسیون جهانی از فدراسیون بین‌المللی اسکی، سارا لوئیس جانشین او خواهد شد، اما پس از 20 سال فعالیت لوئیس به صورت ناگهانی از این فدراسیون کنار گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, FIS,

نحوه اعلام خبر برکناری دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی انتقادات زیادی را در پی داشت. سایت فدراسیون بین‌المللی اسکی در ابتدا دلیل برکناری سارا لوئیس را از دست دادن اطمینان عنوان کرده بود و ساعاتی بعد این خبر اصلاح شد و دلیل برکناری دبیرکل فدراسیون بین‌‌المللی اسکی از خبر حذف شد.

,

 فدراسیون بین‌المللی اسکی ترجیح داده که دبیرکل جدید این فدراسیون را به صورت موقت منصوب نکند و جزئیات بیشتر در مورد جانشینی سارا لوئیس را در روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

,

عمده فعالیت‌های فدراسیون‌های بین‌‌المللی تحت نظارت دبیرکل یا مدیر ارشد اجرایی صورت می‌پذیرد و حالا در غیاب دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی، رئیس این فدراسیون امور جاری را انجام می‌دهد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه