اخبار داغ

طرح حمایت از اقتصاد دانش بنیان در دستور کار کمیسیون صنعت مجلس

طرح حمایت از اقتصاد دانش بنیان در دستور کار کمیسیون صنعت مجلس
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح حمایت از جهش اقتصاد دانش بنیان در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکلات و مسائل استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌ بنیان توسط توسط کارگروه مستقر در مجلس پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از یک شرکت داروسازی و بهداشتی در شهرک صنعتی صفادشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دراز مدت شدن کرونا و نیاز جایگزینی به مواد ضدعفونی دوستدار محیط زیست و سازگار با بدن انسانی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در حال حاضر برای سطوح از وایتکس و برای دست از مواد پایه الکل استفاده می‌شود که این مواد دارای عوارض جانبی برای بدن همچون مشکلات تنفسی و قابلیت اشتعال نیز دارند.
,
 
,
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشتند: در مجموعه حاضر مواد ضدعفونی دوستدار محیط زیست و انسان تولید شده است و با همراهی همکاران وزارت بهداشت و وزارت صمت برآنیم تا این محصول به تولید انبوه با قابلیت رقابت با سایر مواد ضدعفونی برسد.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی گفت: طرحی در جهت حمایت از جهش اقتصاد دانش بنیان در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است و تا با مرتفع شدن مشکلات حمایت جدی از این واحدها صورت گیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: اقدام دیگر در حال پیگیری توسط مجلس همراه سازی مسؤولان اجرایی کشور در راستای برداشته شدن سدهای اجرایی در مقابل شرکت‌های دانش بنیان و کسب حمایت و پشتیبانی است.
,
 
,
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارگروهی در مجلس شورای اسلامی در این خصوص مستقر است تا مشکلات و موانع استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری پیگیری شود و نتیجه مطلوب حاصل شود.
,
 
,
انتهای پیام/ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه