اخبار داغ

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

دعا و تضرع فرج امام زمان (ع) را نزدیکتر می کند

دعا و تضرع فرج امام زمان (ع) را نزدیکتر می کند
حجت الاسلام روح اله کرمی, امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: دعا و تضرع فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را نزدیکتر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام روح اله کرمی در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: یکی ازمسائلی که می توان از طریق آن وجود مقدس امام زمان (عج) را به اثبات رساند ماجرای شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری (ع)واتفاقات همراه آن است.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: همانطور که می دانیم و از روایت ها و حکایت های تاریخی به روشنی بدست می آید، سال ها پیش از آن که هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری فرا رسد، پیشوایان معصوم و به ویژه واپسین فرستاده خداوند، پیامبر خاتم (ص) امامت آخرین حجّت الهی، حضرت مهدی(عج) را نوید داده بودند.

 وی افزود: تنها پنج بهار از عمر آخرین ذخیره الهی در روز شهادت یازدهمین پیشوای شیعیان مورخ هشتم ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری می گذشت.

 حجت الاسلام کرمی گفت: این دوران هم زمان با دو رخداد مهمّ آغاز شد؛ اول رسیدن آخرین حجّت الهی به مقام امامت و دیگری قرار گرفتن آن حضرت در پرده پنهان زیستی.

وی عنوان کرد: اگر چه برگزیدگانی از شیعه برای این مرحله آمادگی کامل داشتند اما باید هر دو رخداد ، امامت و غیبت، برای عموم شیعیان به اثبات برسد. زیرا حضرت مهدی(عج) نخستین روز امامت را در حالی آغاز کرد که جز افرادی اندکـ که پیش از آن، در دوره امام عسکری(ع) آنها  را دیده بودند کسی او را ندیده بود او باید حاضر می شد وامامت خود را به اثبات می رساند اما چگونه ؟!!آیا کسی حرف کودکی ۵ ساله راقبول دارد ؟

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: پیشتر امام حسن عسکری (ع) این روز را پیش بینی کرده بود و تدابیری برای آن اندیشیده بود مثلا اینکه امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادت خود سه نشانه وعلامت را برای یار دیرینه خود ابوالادیان بیان می کند که هرکس هنگام شهادتش آن نشانه ها را داشته باشد او امام و جانشین وی خواهد بود آن سه نشانه ها عبارت است از اینکه کسی که بر پیکر امام نماز بخواند، کسی که جواب نامه ها را از ابوالادیان طلب کندو کسی که از اموال وهمیان خبر دهد.
 
امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت:  زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امام زمان (عج) نشانه هایی از خود نشان می دهد، ماجرایی که ده ها تن شاهد وجود مقدس امام زمان (عج) بودند ونشانهای بارز امامتشان را دیدند وآن را قبول داشتند.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون وجود مقدس امام زمان علیه السلام در دوران غیبت کبری به سر می برند مانند خورشیدی است که پشت ابر نور می دهد که اگر نباشد زمین، انسان ها، درختان، دریا و هر چه در عالم هستی وجود دارد نابود می شود.
 
حجت الاسلام کرمی گفت: بر همه واجب است که برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا و تضرع کنند زیرا دعا و تضرع فرج آن حضرت را نزدیکتر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه