اخبار داغ

امامی: خوشحالم که پس از دوری چندماهه از کشتی دوباره به تمرینات برگشتم/ برگزاری رقابت‌های لیگ کار بزرگی بود

امامی: خوشحالم که پس از دوری چندماهه از کشتی دوباره به تمرینات برگشتم/ برگزاری رقابت‌های لیگ کار بزرگی بود
یونس امامی گفت: خوشحالم که پس از چند ماه دوری از کشتی توانستم دوباره در تمرینات تیم ملی حاضر شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس امامی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خدا را شکر بعد از چند ماه دوری از تمرینات، دوباره اردوها شروع شد و توانستیم تا حدودی عقب افتادگی که از قبل داشتیم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ آمادگی جسمانی جبران کنیم و به یک آمادگی نسبی دست یابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: از فدراسیون کشتی که در این شرایط سخت و با وجود شیوع ویروس کرونا، مجوز برگزاری اردوها را گرفت و توانستیم در شرایط کاملا بهداشتی و قرنطینه تمرینات خود را انجام دهیم، تشکر می کنم.
,
 
,
دارنده مدال برنز جهان در مورد برگزاری مسابقات لیگ تصریح کرد: برگزاری لیگ کار بزرگی بود که فدراسیون کشتی در این شرایط همه گیری ویروس کرونا و دوری کشتی گیران از مسابقات انجام داد و برای همه ی کشتی گیران چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی خوب بود.
,
 
,
وی افزود: قبل از لیگ تمرین داشتیم اما نه به آن صورت که خودمان می خواستیم چراکه در شرایط خاصی قرار داشتیم و با هرکسی نمی توانستیم تمرین کنیم اما برگزاری لیگ و سوت آغاز مسابقات به ما کمک کرد که بفهمیم کجای کار قرار داریم.
,
 
,
امامی در مورد عملکردش در مسابقات لیگ اظهار داشت: با تیم استقلال قرارداد داشتم و فقط در دیدار حساس با تیم دانشگاه آزاد به میدان رفتم که خوشبختانه به پیروزی دست یافتم.
,
 
,
وی در مورد انجام تعهد تیم استقلال به کشتی گیران تصریح کرد: لیگ از نظر مادی به ما کمک کرد و تیم استقلال نیز تا 35 درصد قرارداد ما را پرداخت کرد که برای ما خوب بود.
,
 
,
عضو تیم ملی کشتی آزاد در مورد برگزاری مسابقات انتخابی گفت: برگزاری انتخابی خیلی خوب است چرا که باعث انگیزه بین کشتی گیران می شود، قرار است تا آخر این اردو تاریخ مسابقات و نفرات حاضر در انتخابی مشخص شود و من آمادگی کامل را دارم که در وزن 70 کیلوگرم به مصاف حریفان خود بروم.
,
 
,
امامی در مورد برنامه های آتی خود گفت: بعد از رقابت های جهانی هم می خواهم در وزن 74 کیلوگرم به میدان بروم و خود را برای حضور در المپیک آماده کنم که امیدوارم بتوانم در این مورد موفق باشم.
,
 
,
وی در پایان در خصوص قول هایی که مسئولان شهریار به وی داده بودند خاطرنشان کرد: آن ها به قولشان عمل نکردند و در این چند سال هیچ کاری برای من انجام نداند و من نیز دیگر به آن ها کاری ندارم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه