اخبار داغ

فرماندار میبد:

نفس بیماران کرونایی میبد به شمارش افتاد

نفس بیماران کرونایی میبد به شمارش افتاد
میبد فرماندار میبد یکی از مشکلات شهرستان میبد را کمبود اکسیژن برای بیماران کرونایی اعلام کرد و گفت: در این بخش نیازمند ورود خیرین هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم این مسئله را در شهرستان مرتفع سازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حسین فلاح فرماندار میبد با اشاره به اینکه شرایط شهرستان میبد به لحاظ کرونایی خوب نیست، گفت: مسئولین و کادر درمان در طول هفت ماه گذشته تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و در این مسیر کوتاهی نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: کادر درمان بیش از ۷ ماه است که درصحنه هستند و برای فائق آمدن بر این بیماری مرارت‌های بسیاری متحمل شده‌اند.

,

فرماندار میبد با بیان اینکه به علت شرایط و وضعیت حساس کرونایی در شهرستان میبد، جلسه فوق‌العاده برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این شرایط حساس عبور کنیم نیاز است تا شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم رفت‌وآمدهای خانوادگی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

,

فلاح یکی از مشکلات شهرستان میبد را کمبود اکسیژن برای بیماران کرونایی اعلام کرد و افزود: در این بخش نیازمند ورود خیرین هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم این مسئله را در شهرستان مرتفع سازیم.

,

وی خاطرنشان کرد: البته با صحبتی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام‌شده قرار بر این است که این نقیصه رفع شود.

,

فرماندار میبد در پایان، افزود: از صنعتگران شهرستان میبد درخواست دارم که همچون اسفند و فروردین گذشته اقدامات ارزشمند خود را از ما دریغ نکنند و به ما برای تأمین اکسیژن مورد نیاز مساعدت کنند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه