اخبار داغ

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد خبر داد

وضعیت بحرانی بیمارستان میبد از نبود اکسیژن تا کمبود نیرو

وضعیت بحرانی بیمارستان میبد از نبود اکسیژن تا کمبود نیرو
برجسته مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد از وضعیت بحرانی این بیمارستان به دلیل کمبود اکسیژن و کمبود نیرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ذبیح‌الله برجسته، مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد با بیان اینکه هم‌اکنون تمام ظرفیت بیمارستان در بخش کرونا و آی سی یو 1 و 2 و همچنین ظرفیت 24 تخت بخش اورژانس تکمیل‌شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم این بیماری را شکست دهیم نیاز است تا شهروندان از دورهمی‌ها، مجالس و ترددهایی بی‌مورد پرهیز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شدیداً دچار مشکل تأمین اکسیژن شده‌ایم، افزود: هم‌اکنون اکسیژن بیماران از طریق کپسول‌های صنعتی تأمین می‌شود که با شروع فصل سرما مطمئناً مشکل ما در شهرستان میبد دوچندان خواهد شد.

,

برجسته تعداد پرسنل بیمارستان امام جعفر صادق (ع) که به کرونا مبتلا شده‌اند را 35 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: این افراد مبتلا شده به خاطر شرایطی که دارند نمی‌توانند به بیماران خدمات ارائه کنند که سبب شده شدیداً با کمبود نیروی درمانی، پرستاری و خدمات در بیمارستان مواجه شویم.

,

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو، درخواست نیروی داوطلبانه داشته و از تمام افرادی که می‌توانند به کادر درمانی کمک کنند درخواست همکاری داریم.

,

وی در پایان خطاب به مردم، گفت: درخواستمان از همه همشهریان عزیز این است که در این شرایط از هرگونه مراجعه غیرضروری به این مرکز خودداری کرده و درمان‌های سرپایی خود را در سایر مراکز درمانی انجام دهند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه