اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

مصاحبه سفارشی "اعتماد" برای تدارک مذاکره با کدخدا/ سئوال عجیب روزنامه اصلاح‌طلب درباره ترامپ

مصاحبه سفارشی "اعتماد" برای تدارک مذاکره با کدخدا/ سئوال عجیب روزنامه اصلاح‌طلب درباره ترامپ
جالب است که روزنامه اصلاح طلب حتی کار را به جایی در خصوص عطش مذاکره با آمریکا رسانده است که موضوع مذاکره با یک قاتل بین المللی را مطرح می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان در پروژه جدید خود یعنی مذاکره به هر صورت و امکانی مصاحبه ای با «سید حسین موسویان» فردی که همواره طرفدار مذاکره با آمریکا بوده ترتیب داده اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در بخشی از این مذاکره خبرنگار روزنامه اصلاح طلب اعتماد از موسویان که روزگاری در قامت دیپلمات در کشورمان فعالیت می کرد می پرسد «برای ایران مذاکره با دونالد ترامپ، مردی که عنوان قاتل سردار سلیمانی را به خود اختصاص داده سخت‌تر خواهد بود یا جو بایدن؟» و وی پاسخ می دهد: طبیعتا مذاکره با ترامپ به عنوان قاتل سردار سلیمانی و اعمال وحشتناک‌ترین تحریم‌ها علیه ایران، سخت‌تر خواهد بود.
, در بخشی از این مذاکره خبرنگار روزنامه اصلاح طلب اعتماد از موسویان که روزگاری در قامت دیپلمات در کشورمان فعالیت می کرد می پرسد «برای ایران مذاکره با دونالد ترامپ، مردی که عنوان قاتل سردار سلیمانی را به خود اختصاص داده سخت‌تر خواهد بود یا جو بایدن؟» و وی پاسخ می دهد: طبیعتا مذاکره با ترامپ به عنوان قاتل سردار سلیمانی و اعمال وحشتناک‌ترین تحریم‌ها علیه ایران، سخت‌تر خواهد بود., در بخشی از این مذاکره خبرنگار روزنامه اصلاح طلب اعتماد از موسویان که روزگاری در قامت دیپلمات در کشورمان فعالیت می کرد می پرسد «برای ایران مذاکره با دونالد ترامپ، مردی که عنوان قاتل سردار سلیمانی را به خود اختصاص داده سخت‌تر خواهد بود یا جو بایدن؟» و وی پاسخ می دهد: طبیعتا مذاکره با ترامپ به عنوان قاتل سردار سلیمانی و اعمال وحشتناک‌ترین تحریم‌ها علیه ایران، سخت‌تر خواهد بود.,
 
,
موسویان مطرح می کند: «کیش شخصیت و غیرقابل پیش‌بینی بودن دونالد ترامپ از یک ‌طرف و قدرتی که کوشنر داماد صهیونیست او در کاخ سفید در تعیین سیاست‌های خاورمیانه‌ای و ضد ایرانی امریکا دارد از طرف دیگر، از جمله خطرات بزرگ استمرار دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ است که ادامه این وضعیت می‌تواند به تقابل نظامی ختم شود. امروز هر دو جناح سیاسی ایران و جامعه بین‌الملل همه قبول دارند که امریکا وارد جنگ تمام‌عیار سیاسی، اقتصادی و امنیتی با ایران شده است. حمله نظامی امریکا به اتومبیل حامل سردار سلیمانی، حمله نظامی ایران به پایگاه نظامی امریکا و ساقط کردن پهپاد امریکایی از جمله نشانه‌های عملی درگیری‌های مقطعی نظامی دو کشور است که در تاریخ چهل ساله روابط بی‌سابقه بوده است.»
,
 
,
جالب است که روزنامه اصلاح طلب حتی کار را به جایی در خصوص عطش مذاکره با آمریکا رسانده است که موضوع مذاکره با یک قاتل بین المللی را مطرح می کند. از طرف دیگر نکته حائز اهمیت در این زمینه اینجاست که موسویان از کیش شخصیت و غیر قابل اعتماد بودن کسانی چون ترامپ برای مذاکره سخن می گویند.
,
 
,
به نظر می رسد این مصاحبه سفارشی برای اینکه جامعه مجاب به برگزاری مذاکره با بایدن شود تدارک دیده شده است. اصلاح طلبان در تهران ستاد انتخاباتی بایدن را راه انداخته اند و به شدت از وی حمایت می کنند و در جامعه این موضوع را مطرح می کنند که اگر در آمریکا دموکرات ها روی کار بیایند فرصت مذاکره مجدد مهیا می شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه