اخبار داغ

تعیین سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

تعیین سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
مجلس با تعیین سهم مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی از محل اعتبار ماده(۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اعتبارات ماده ۱۶ و ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور موافقت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی با 204 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 246 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تبصره 2 ماده 5 به شرح زیر اصلاح شد:

,

تبصره2- سهم مالکان واحدهای مسکونی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) یا سازمان بهزیستی می­باشند یا سایر افرادی که از پرداخت ناتوان هستند از محل اعتبار ماده(10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27 بهمن 1380 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن و اعتبارات ماده 16 و 17 قانون مدیریت بحران کشور مصوب 7 مرداد 98 تامین و پرداخت می­شود.

,

آئین نامه اجرایی این تبصره شامل تشخیص مالکان براساس سطح درآمد و دارایی آن ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری کمیته امداد و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تنظیم می شود و حداکثر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه