اخبار داغ

مدیرکمیته امداد سرپل ذهاب خبر داد:

بهره مندی بیش از 600 نفر مددجویان سرپل ذهاب از دوره های آموزش فنی و حرفه ای

بهره مندی بیش از 600 نفر مددجویان سرپل ذهاب از دوره های آموزش فنی و حرفه ای
علی کرم منصوری, مدیر کمیته امداد سرپل ذهاب گفت: افزایش مهارت و تخصص مددجویان از اهداف مهم کمیته امداد در طرحهای اشتغالزایی است که دراین راستا آموزش فنی و حرفه ای بیش از ۶۰۰ نفر از مددجویان انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی کرم منصوری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز با بیان اینکه برگزاری دوره های فنی حرفه ای به منظور افزایش مهارت و تخصص مددجویان انجام می‌شود، گفت: فعالیت آموزشی کمیته امداد در زمینه های مهارت آموزی، آموزش تدریجی کارآفرینی و حرفه آموزی مختص افراد تحت پوشش بوده و گروه هدف براساس اولویت شامل سرپرست خانواده همسران، فرزندان مجرد و در نهایت فرزندان متاهل است.

منصوری در خصوص آموزش بر اساس پایداری و توسعه اظهار داشت: یکی از مهمترین دوره های برگزار شده توسط این نهاد آموزش های ترویجی است که به منظور حفظ پایداری  و جلوگیری از راکد شدن طرح های اشتغال مددجویان برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب یکی از اقدامات مهم کمیته امداد را مشاوره قبل از کارعنوان کرد وافزود: ارائه مهارتهای کارآفرینی قبل از اشتغال مددجویان و مشاوره آنها قبل از انتخاب شغل باعث می شود مددجویان با بصیرت شغل خود را انتخاب کنند.

منصوری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب وصمیمانه مراکز آموزشی گفت: در شش ماهه اول مبلغی بالغ بر ۸۹ میلیون تومان بابت آموزش بیش از ۶۰۰ نفر از مددجویان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه