اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

کریدور گردشگری "سبز تا کویر" راه‌اندازی می‌شود/ افتتاح دفتر در استان گلستان

کریدور گردشگری "سبز تا کویر" راه‌اندازی می‌شود/ افتتاح دفتر در استان گلستان
علیرضا جلالزایی گفت: کریدور گردشگری سبز تا کویر از استان گلستان شروع می شود و تا کویر ادامه دارد و دو گردشگری طبیعت سبز و کویر را در خود جای داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در دیدار با غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده گرگان برای توسعه مراودات گردشگری بین استان ها گفت و گو شد.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا با رضا آریان پور نماینده آزادشهر هم دیدار و نشست هایی با بخش های خصوصی دفاتر، خدمات، آژانس ها و هتل ها، بزرگان و شیوخ گردشگری گلستان انجام شد تا بتوانیم توسعه مراودات گردشگری را بین سیستان و بلوچستان و گلستان افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این مراودات با عنوان کریدور گردشگری سبز تا کویر مطرح شد که از گلستان شروع می شود و تا کویر ادامه دارد و دو گردشگری طبیعت سبز و کویر را در خود جای داده است.

جلالزایی اظهار کرد: این کریدور شامل استان های گلستان، خراسان های رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان می شود تا مراودات بین این استان ها افزایش یابد و لحظه به لحظه بر توان آن ها افزوده شود.

وی بیان کرد: این اقدام سبب می شود گردشگری را بیشتر رقم بزنیم و دفاتر را افزایش دهیم و تورهای آشنا سازی یا فم تور گسترش یابد و کلاس های آموزشی و آمد و شدهای گردشگری بین دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان را داشته باشیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این راستا دفتری تحت عنوان دفتر خاطره گشت گلستان در استان گلستان افتتاح شد و در هفته های آینده با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان دفتری را با عنوان دفتر هدف و اطلاع رسانی و گردشگری این استان در سیستان و بلوچستان افتتاح می کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه