اخبار داغ

دبیر هیأت فوتبال شهرستان دشتستان:

کمبود منابع مالی و چمن مناسب، فوتبال دشتستان را دچار افت کرد

کمبود منابع مالی و چمن مناسب، فوتبال دشتستان را دچار افت کرد
شکرانه گفت: همه تیم‌های فوتبال در شهرستان شخصی اداره می‌شود و هیچ حمایت مالی از سوی دستگاه دولتی وجود ندارد؛ در دشتستان توجه خاصی به فوتبال نمی‌شود و این موضوع باعث افت فوتبال در شهرستان به‌ویژه در شهر برازجان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شکرانه دبیر هیأت فوتبال شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار سپاس، با اشاره به هیأت فوتبال شهرستان دشتستان، اظهار کرد: روستای بنار تیم اتحاد، روستای زیارت تیم امید زیارت، آزادی، پرسپولیس زیارت، روستای خوش مکان تیم شاهین خوشآب، روستای سرکره تیم شاهین سرکره دارد که در مسابقات شهرستان و در رده‌های مختلف فوتبال و فوتسال شرکت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شکرانه گفت: فوتبال در شهرستان دشتستان مشکلات خاصی داشت؛ با شیوع ویروس کرونا به کشور مشکلات فوتبال در دشتستان چند برابر شد.

,

وی افزود: همه تیم‌های فوتبال در شهرستان شخصی اداره می‌شود و هیچ حمایتی مالی از دستگاه دولتی وجود ندارد. در دشتستان توجه خاصی به فوتبال نمی‌شود، این موضوع باعث افت فوتبال در شهرستان به‌ویژه در شهر برازجان شده است.

,

حمایت نماینده مجلس از تیم فوتبال برازجان

, حمایت نماینده مجلس از تیم فوتبال برازجان,

دبیر هیات فوتبال شهرستان دشتستان بیان کرد: در شهر برازجان تیم بزرگسال اصلاً وجود ندارد، ولی در شهرستان بعضی از تیم‌ها فعالیت دارند؛ در لیگ استانی و کشوری در رشته فوتبال و فوتسال، داوران دشتستانی سوت می زنند، اما حال فوتبال در دشتستان خوب نیست.

,

شکرانه ابراز کرد: با پیگیری که صورت گرفت قرار شد نماینده مجلس، فرماندار دشتستان و مدیرکل ورزش و جوانان، پرسپولیس برازجان مورد حمایت مالی قرار گیرد و مجدد برازجان در لیگ دسته ۳یا ۲ تیم خود را احیا کند. ولی متأسفانه تاکنون خبری از کمک مالی توسط مسئولین استانی صورت نگرفته فقط شنیده‌ایم نماینده مجلس در حال رایزنی جهت کمک به تیم پرسپولیس برازجان است.

,

وی خاطرنشنان کرد: در رده‌های پایه تیم پارس به مدان می‌‎رود که در رده نوجوانان و نونهالان در لیگ برتر کشور حضور دارد. در رشته فوتسال تیم مشیر دالکی فعال است که در حال در لیگ دسته ۲ کشور حضور است. در رده پایه تیم افق، ماهان و بهمن در لیگ‌های کشوری قصد حضور دارند که همه این تیم‌ها احتیاج به کمک مالی دارند.

,

دبیر هیات فوتبال شهرستان دشتستان تصریح کرد: تیم های فوتسال دشتستان شامل تیم‌های، ثامن، انصار، ماهان، مرصاد، بهمن، افق، سرخابی، شیردالکی و تیم ایثار وحدتیه هستند که در لیگ ۱ نوجوانان تیم اتحاد سعدآباد، در لیگ برتر بزرگسالان ۱ استان آبی پوشان تنگ زرد را داریم و در لیگ بزرگسالان استان تیم الماس وحدتیه است. حضور همه این تیم‌ها حکایت از پویایی فوتبال دشتستان است.

,

شکرانه با بیان اینکه چمن‌های زمین فوتبال دشتستان کلاً از بین رفته اند و احتیاج به ترمیم و بازسازی دارند، گفت: در دشتستان مدرسه فوتبال پارس و استقلال، مدرسه فوتبال پارس آبپخش، ساتراپ، امید آبپخش، امید سعدآباد، ساتراپ سعدآباد در حال فعالیت هستند و برای زنده نگه داشتن فوتبال در شهرستان دشتستان از هزینه‌های شخصی اداره می شوند.

,

وی خطااب به مسئولین تاکید کرد: هیأت و تیم‌های ما گاهاً توپ فوتبال و فوتسال هم ندارند. از مدیرکل ورزش و جوانان و نماینده دشتستان در مجلس درخواست د اریم توجه بیشتری به وضعیت فوتبال شهرستان داشته باشند چون از نظر امکانات تجهیزات این شهرستان واقعاً خیلی ضعیف است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه