اخبار داغ

رئیس اداره کمیته امداد سرپل ذهاب خبر داد:

رشد 16 درصدی پرداخت صدقه در سرپل ذهاب/ ۱۳۹ میلیون تومان از صندوق صدقات جمع آوری شد

رشد 16 درصدی پرداخت صدقه در سرپل ذهاب/ ۱۳۹ میلیون تومان از صندوق صدقات جمع آوری شد
علی اکرم منصوری, رئیس اداره کمیته امداد سرپل ذهاب از رشد 16درصدی پرداخت صدقه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳۹ میلیون تومان صدقه در شش ماهه اول سال جاری جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکرم منصوری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوماهه اول سال به دلایل ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا عملا تخلیه صندوق های صدقه انجام نشده است اما با تلاش امدادگران وهمت مردم ولایت مدار ودیندار سرپل ذهاب مبلغ ۱۳۹ میلیون تومان صدقه در شش ماهه پرداخت شده است که نسبت به مشابه سال قبل از رشد 16درصدی برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب با اشاره به موارد مصرف صدقات بیان کرد: صدقات وجوه شرعی امانی بوده و در مواردی چون امور تحصیلی، مسکن، اشتغال، معیشت، تامین جهیزیه، درمان و امور فرهنگی نیازمندان هزینه می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت الکترونیکی صدقات، گفت: مردم نیک اندیش می‌توانند وجوهات خود را از طریق شماره گیری کد#0835*8877* بنام کمیته امداد سرپل ذهاب با تلفن همراه خود بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن در قالب هشت هزار و ۷۶۴ تن، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه