اخبار داغ

قاضی زاده هاشمی:

گزارش رسوب کالاها در گمرک به مجلس ارائه شود

گزارش رسوب کالاها در گمرک به مجلس ارائه شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گزارشی درباره رسوب کالاها در گمرک تهیه کرده که تقاضای ما آن است سریعاً آن را ارائه کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: متأسفانه رسوب کالا در گمرکات کشور افزایش یافته و سوال ما این است که اگر نیاز به این کالاها نبود، چرا اجازه داده شد که این کالاها به کشور وارد شود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: لازم است هیئت رئیسه مجلس تیمی را مشخص کند تا رسوب کالاها در گمرکات کشور را مورد ارزیابی قرار دهند.

,

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران را بیمه نمی‌کند، باید نسبت به این مسئله اقدام شود چرا که خبرنگاران زحمات زیادی می‌کشند و غالباً ‌شغل ثابتی ندارند بنابراین لازم است که بیمه شوند.

,

در ادامه سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، درباره رسوب کالاها در گمرکات کشور، گفت: انتظار داشتیم که با توجه به مصوبات هیئت دولت و شورای هماهنگی سران قوا، میزان رسوب کالاها در گمرکات کشور کاهش یابد.

,

وی افزود: با وجود این، کمیسیون اقتصادی مجلس این موضوع را بررسی کند و اگر لازم بود گزارشی به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گویا کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گزارشی در این زمینه تهیه کرده، تقاضای ما آن است که سریعاً آن را ارائه کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه