اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

اجرای دوباره طرح کمک های مومنانه در همدان/باید از ستاد مبارزه با کرونا تنها یک صدا شنیده شود

اجرای دوباره طرح کمک های مومنانه در همدان/باید از ستاد مبارزه با کرونا تنها یک صدا شنیده شود
سرهنگ علی بقایی گفت: علاوه بر کارهای سابق در ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان همدان این بار نیز با متصدیان ارتباط برقرار می کنیم تا نیازهای آنها را شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن بربیاییم و به فرمایشات رهبری که فرمودند از ستاد ملی یک صدا شنیده شود جامعه عمل بپوشانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا همه ما موظف هستیم تا به فرمان رهبری لبیک بگوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بر این اساسا ستاد مردمی کرونا در استان همدان بار دیگر تشکیل شد که در این مرحله کمک به بخش درمان، ضدعفونی ها، نظارت ها و آماده کردن تجهیزات و کمک های مومنانه عرصه هایی است که ورود پیدا می کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حضرت امام خامنه ای و رییس جمهور بار دیگر از نیروهای مخلص بسیجی و مسجدی برای کمکهای هدفمند مومنانه و اقدامات جهادی در مقابله با کرونا یاری طلبیدند.

,

وی افزود: استدعا دارد همچون ۸ ماه گذشته با همت بسیجی و جهادی وارد میدان شویم و به ندای امام مان لبیک گوییم وازهیچ خدمتی دریغ نورزیم.

,

سرهنگ بقایی تاکید کرد: استان همدان در بحث کمک های مومنانه از ماه ها قبل فعال و در همه پویش های بسته معیشتی و طرح مهر فعال بوده اما بصورت مجدد و بیشتر در راستای لبیک به فرمایشات رهبری کار را آغاز می کند.

,

وی افزود: علاوه بر کارهای سابق با متصدیان ارتباط برقرار می کنیم تا نیازهای آنها را شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن بربیاییم و به فرمایشات رهبری که فرمودند از ستاد ملی یک صدا شنیده شود جامعه عمل بپوشانیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: با توجه به موج سوم کرونا و شرایط جدید بیماری جلسات زیادی را پیش رو داریم تا با دستگاه های مربوطه علوم پزشکی و بهداشت بتوانیم در تمام بخش های نظارت مثل سابق ورود پیدا کرده و کمک حال دستگاه ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه