اخبار داغ

رفتار رسول‌پناه در حد مدیرعامل پرسپولیس نبود؛

پنجعلی: به جوان‌هایی مثل شکوری در بدنه مدیریتی باشگاه نیاز داریم/ مجوز مدیریت به برخی افراد داده نمی‌شود!

پنجعلی: به جوان‌هایی مثل شکوری در بدنه مدیریتی باشگاه نیاز داریم/ مجوز مدیریت به برخی افراد داده نمی‌شود!
کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: در پست مدیرعاملی، هیئت‌مدیره و یا معاونت ورزشی باشگاه به ابراهیم شکوری نیاز داریم و ورود افرادی که در پیکره پرسپولیس بوده‌اند، به نفع باشگاه است.
[

محمد پنجعلی، مربی و مدافع اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره عملکرد سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس طی ماه‌های حضورش در اتاق مدیرعاملی سرخ‌ها اظهار داشت: شرایط حاکم بر فوتبال ایران به‌گونه‌ای‌ست که نمی‌توان چیزی را به‌درستی ارزیابی کرد. مدیران جدید به باشگاه می‌آیند تا مشکلات مالی مدیران قبلی را سروسامان بدهند و من فکر می‌کنم رسول‌پناه تا جایی که توانایی داشت کارش را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: شکل مدیریتی باشگاه‌های دولتی به‌نحوی‌ست که سرانجام ندارد و باشگاهی مانند پرسپولیس باید مدیریتی مردمی داشته باشد که این‌گونه نیست. در استقلال و پرسپولیس اگر پول وجود داشته باشد همه‌چیز خوب است اما وقتی پول نیست مشکلات بی‌شمار می‌شود. وزارت ورزش و جوانان متولی اداره این دو باشگاه است اما در شرایطی که باشگاه‌های دیگر به کارخانجات صنعتی و درآمدهای خوبی وابسته‌اند، وزارت‌خانه توان کمک به این دو باشگاه را ندارد و مشکلات مدیریتی و مالی در استقلال و پرسپولیس بیداد می‌کند.

,

, ,

سرپرست و مربی اسبق سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص نحوه عجیب جدایی مهدی رسول‌پناه نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم دیگر نمی‌شد که رسول‌پناه به کارش ادامه دهد و پس از آن فیلم‌ها و صوت‌ها بهترین کار همان استعفا بود. کار کسانی که این ویدئوها را منتشر کردند اصلاً اخلاقی و انسانی نبود اما به‌هرحال این‌گونه صحبت‌ها و این ادبیات هم از مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بعید بود.

,

پنجعلی ادامه داد: در باشگاهی مثل پرسپولیس حتی فرد تدارکات‌چی هم زیرنظر است و باید الگو باشد، مدیرعامل که جای خود را دارد. من نمی‌دانم چطور ممکن است که افرادی بخواهند به حریم شخصی دیگران وارد شوند و با آینده یک فرد و یک باشگاه بازی کنند و آبروی چند نفر را به بازی بگیرند. باید قانونی باشد تا از این پاپاراتزی بازی‌ها جلوگیری شود و این اعمال محکوم شوند.

,

کاپیتان سال‌ها نه‌چندان دور تیم پرسپولیس در مورد کاندیداهای احراز کرسی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم بیان داشت: اگر اجازه می‌دادند که آقای دادکان مدیرعامل شود، بسیار عالی می‌شد. محمد دادکان رزومه مدیریتی مشخصی دارد و یکی از بهترین مدیران تاریخ فوتبال بوده اما حیف که به‌نظر نمی‌رسد وی را انتخاب کنند. البته حمیدرضا گرشاسبی هم گزینه بدی نیست و به‌هرجهت چند وقت مدیرعامل پرسپولیس بوده و تجربیات خوبی را هم دارد.

,

, ,

محمد پنجعلی به شانس بالای مدیرعاملی ابراهیم شکوری نیز اشاره کرد و توضیح داد: سوای این گزینه‌ها، خیلی خوب است اگر جوان باانگیزه و بادانشی مثل ابراهیم شکوری به بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس تزریق شود و امور را در دست بگیرد. ابراهیم از همین پرسپولیس رشد کرده و فرزند باشگاه است. در مدیریت، هیئت‌مدیره و یا معاونت باشگاه به ابراهیم شکوری نیاز داریم و ورود افرادی که در پیکره پرسپولیس بوده‌اند، به نفع باشگاه است.

,

مدافع دهه 70 قرمزها در ادامه گفت: برای مدیرعاملی پرسپولیس اسامی زیادی مطرح شده اما خبری از اجازه رسمی نیست. علی پروین، محمد مایلی‌کهن و خیلی‌های دیگر برای مدیریت باشگاه آماده‌اند و اسم زیاد است اما مجوز نیست!

,

کاپیتان اسبق تیم ملی و تیم منتخب آسیا نهایتاً درباره جدایی شجاع خلیل‌زاده و وضعیت تدافعی تیم پرسپولیس اظهار کرد: شجاع طی این‌سال‌ها بهترین مدافع ایران بوده و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشت. زوج محمدحسین کنعانی و شجاع بهترین زوج دفاعی فوتبال آسیا بوده و جدایی یکی از این دو نفر اصلاً به سود تیم نبود. امیدوارم که یحیی که خودش هم مدافعی در سطح ملی و بین‌المللی بوده، بتواند با استعداد ذاتی‌اش در شناسایی مدافع یک جایگزین خوب برای شجاع پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه