اخبار داغ

نقدی بر نامزدهای انتخاباتی گچساران و باشت؛

اگر پاسخگوی مطالبه‌گری رسانه و مردم نیستید، ورود نکنید

اگر پاسخگوی مطالبه‌گری رسانه و مردم نیستید، ورود نکنید
نامزدهای انتخاباتی گچساران و باشت از نحوه برنامه‌های خود برای نجات مردم بگویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهرستان باشت و گچساران همیشه یکی از مکان‌های جلب توجه رسانه ها و مردم در چند سال اخیر در بعد سیاسی و انتخاباتی بوده است و کمتر کسی است که در فضای سیاست داخلی باشد و این دو شهرستان را در خاطر نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اما یک نکته همیشه از دید مردم و رسانه ها به فراموشی سپرده می شود که امروز قصد داریم به این مقوله ورود کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

,

پروژه انتخابات در این دو شهرستان و اعلام حضور بعضی از نمایندگان چه اصولگرا و چه اصلاحطلب جو سیاسی انتخابات را داغتر از هر زمان ممکن می کنند و نامزدهای احتمالی تا روز آخر انتخابات نیز تکلیفشان تا حدودی نامشخص است و در واقع نمی دانند برای چه موضوعی اعلام امادگی کردند.

,

با رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستانهای گچساران و باشت در دوره نهم و دهم ومنتخب دوره یازدهم، انتخابات این دوشهرستان به میان دوره ای کشیده شد تا در سال1400 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورهای شهر وروستا، شاهد برگزاری یک انتخابات حساس و گرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این حوزه انتخابیه باشیم.

,

اما با شروع جو سازی در این دوره قریب به دهها نفر از شهروندان این دو شهرستان چه شناخته شده در بین عموم و چه گمنام برای این مارتن سنگین از دو طیف مختلف یعنی اصولگرا و اصلاحطلب و  چندین نفر هم مستقل خود را شایسته وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی دانستند، و نام آنها در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد.

,

حال این سوال پیس می آید این افراد،چرا در پاسخ به سوالات رسانه ای در مورد برنامه های خودشان برای آمدن در صحنه انتخابات و همچنین شرایط اقتصادی که امروز در جامعه وجود دارد در دسترس نیستند،و یا پاسخگوی مسائل کلان در سطح شهرستان، استان و کشور نیستند و از پاسخگویی گریزان هستند، واگر با رسانه ای هم گفتگویی انجام داده اند فقط برای تخریب رقیب خودشان هستند که این هیچ منفعتی برای مردم در پی نخواهد داشت.

,

مطالبه گری مردم و رسانه ها از نامزدهای احتمالی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک خواست عمومی است و افراد چه اصلاحطلب و چه اصولگرا اگر برنامه ای برای مطالبه گری مردم و مدیریت در حوزه اشتغال، مسکن، ازدواج ندارند و می خواهند نیز مانند گذشتگان برای طایفه ای خاص باشد، ورود نکنند و بگذارند افرادی که توان مدیریتی در حوزه های کلان را دارند ورود کنند و پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه ها نیز باشند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه