اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

حفظ سلامت مردم از واجبات است/ ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی بر همگان

حفظ سلامت مردم از واجبات است/ ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی بر همگان
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: حفظ سلامت مردم از واجبات است و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای همگان لازم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت: حفظ سلامت مردم از واجبات است و هیچکس نمی تواند سلامت مردم را به خطر اندازد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفین از دستورالعملهای بهداشتی، افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی یک وظیفه همگانی است که باید با دقت و جدیت تمام انجام شود و با کسانی که از این دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی تخطی می کند برخورد قهری صورت گیرد.

وی بااشاره به وضعیت قرمز شهرستان تصریح کرد: مردم سرپل ذهاب در پیک اول و دوم بیماری ثابت کردند که پای کار هستند و به فضل الهی و رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی و همکاری مردم از پیک سوم شیوع این بیماری منحوس نیز عبور خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع ستاد ملی مقابله کرونا گفت: اتحاد و انسجام مردم و مسئولین در تقابل با این بیماری بسیار مهم است لذا در وضعیت کنونی باید اختلافات را کنار گذاشته و دست در دست این بیماری منحوس را شکست دهیم.

وی دستگیری از نیازمندان را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: دراین شرایط که بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده و بسیاری از مردم منابع درآمدی خودرا از دست داده اند باید از آنها دستگیری کرد و علاوه بر نهادهای حمایتی، خیرین جامعه نیز باید وارد میدان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه