اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

سد معبرها و آشفتگی معابر شهری در لنده+تصاویر

سد معبرها و آشفتگی معابر شهری در لنده+تصاویر
یکی دیگر از چالش‌های سطح شهر لنده رها کردن مصالح ساختمانی در خیابان و کوچه‌ها و حتی انسداد کامل پیاده‌روها توسط برخی شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، امروزه توسعه شهری به‌عنوان یکی از مهمترین سندهای چشم‌انداز شهرداری‌ها است که روند اجرایی این توسعه باید در ابعاد مختلف قابلیت اجرایی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در توسعه شهری توجه به زیرساخت‌ها اولیه مهمترین گام برای حرکت به این سمت است که متاسفانه سد معبر در سطح خیابان‌های اصلی باعث ترسیم چهره‌ای زشت از شهر را به ذهم مخاطب القا می‌کند که این مهم می بایست توسط شهرداری‌ها جدی گرفته شود.

,

سد معبر به‌عنوان یکی از معضلات اجتماعی و چالش‌های پیش روی مدیریت شهری است که مشکلات متعددی را برای تردد شهروندان از پیاده‌روها ایجاد کرده است و در چندین مورد نیز باعث ایجاد حوادث مختلف شده است.

,

, ,

بساط کردن توسط دست فروشان و گاها نیز تعرض کسبه بازار به حریم پیاده‌روها باعث شده است تا بیشتر مردم برای عبور از پیاده روها با مشکلات اساسی مواجه شوند که چندین مورد زمین خوردگی، پارگی چادری و لباس به واسطه ابزار برنده که در مسیر می گذارند و یا آویزان کردن اجناس از سقف سایبان ها در پیاده روها و هزاران مشکل دیگر.

,

یکی دیگر از چالش‌های سطح شهر لنده رها کردن مصالح ساختمانی در خیابان و کوچه‌ها و حتی انسداد کامل پیاده روها توسط برخی شهروندان است که این معضل چندن سال همچنان در حال بروزرسانی است و این درحالی است که پلیس ساختمان شهرداری وظیفه دارد ضمن تذکر نست به بارگیری مصالح و حتی کالاهای که سد راه مردم هستند اقدام کند.

,

, ,

یکی از مصادیق روشن آشفتگی شهری در لنده همن سد معبرهای است که توسط شهروندان ایجاد شده است هرچند باید تذکرات لازم از سوی متولیان فرهنگ شهرستان و پلیس ساختمان شهرداری داده شود تا چهره شهر را بیش از این آشفته تر نکنند.

,

حسینی از شهروندان لنده‌ای در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: متاسفانه هم شهرداری و هم ما به عنوان شهروند در بحث توسعه شهر کمترین مشارکت را داریم چرا که بنده به عنوان شهروند احساس کنم خیابان و یا کوچه منزل شخصی بنده است.

,

وی افزود: شهرداری باید نسبت به رفع سد معبر در خیابان اصلی که حقیقتا میوه فروشان و ابزارآلاتی ها و سایر کسبه بازار رعایت نمی کنند چند بار تذکر شفاهی و کتبی و سپس اقدام به جمع آوری اجناس کسبه متخلف کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان لنده ای گفت: ریختن مصالح ساختمانی در خیابان ها و کوچه ها یک امر عادی شده است که بعد از اتمام کار متاسفانه هیچ اقدامی نسبت به جمع آوری مصالح ساختمانی صورت نمی گیرد تا منجر به بروز یک حادثه شود.

,

وی تاکیدکرد: ریختن مصالح ساختمانی در خیابان ها علاوه بر حوادث مختلف از جمله تصادفات باعث ایجاد گرد و خاک و افزایش بیماری های تنفسی برای شهروندان می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه