اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان تاکید کرد؛

ضرورت گسترش رشته‌های ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد فارسان

ضرورت گسترش رشته‌های ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد فارسان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان گفت: با توجه به آمایش سرزمینی تلاش‌های صورت گرفته پیگیری راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم در شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: در ادامه سفری که  به شهرستان فارسان داشتیم پیگیر مشکلات مراکز آموزشی و دانشگاهی این شهرستان شدیم.
 
وی در ادامه افزود: مشکلات هر دو دانشگاه بررسی شد و مصوبات خوبی داشتیم و مقرر شد که بخشی از مشکلات در خود استان پیگیری و حل شوند و برخی دیگر از طریق مجمع نمایندگان وروئسای دانشگاه‌ها از تهران پیگیری شوند.

مهرداد یادگاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: یکی از مباحث مهم و قابل‌پیگیری ما جهت دانشگاه آزاد بحث گسترش رشته‌هاست که با توجه به آمایش سرزمینی و تلاش‌های صورت گرفته که رشته‌های کارشناسی ارشد و در ادامه دکتری تخصصی برای دانشگاه آزاد آورده شود.
 
وی در ادامه افزود: دیگر بحث مورد پیگیری در خصوص حصار دانشگاه آزاد می‌باشد که جلساتی که با مسئولین شهرستان و پیگیری از طریق سازمان مرکزی داشتیم امیدواریم این امر به‌زودی محقق گرد.
 
یادگاری خاطرنشان کرد: بحث حصار دانشگاه می‌تواند یک بحث کارآفرینی و کمک به اشتغال باشد و بحث دیگر در خصوص بیمه تأمین اجتماعی و آب شرب دانشگاه است که امیدواریم این امر مهم هم به‌زودی محقق و شاهد پیشرفت و رشد چشمگیر این مرکز و تبدیل این واحد از کوچک به متوسط و در آینده نه‌چندان دور بزرگ‌تر هم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه