اخبار داغ

در شورای پدافند غیرعامل کشور مطرح شد؛

تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان

تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان از تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان خبر داد و گفت: برابر نقشه راه استان در این زمینه اقدام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه مشترک شورای پدافند غیرعامل کشور با استان‌های کشور، اظهارداشت: عملکرد مطلوب و هوشیاری و جدیت دستگاه‌های خدماتی و امنیتی استان با وجود پیچیدگی شیوه‌های تهاجم دشمن موجب کسب رتبه در کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به تدوین طرح سند پدافند غیرعامل استان زنجان با تکیه بر آن دانش بومی، ادامه داد: تهدید دشمن همیشگی و جدی است و باید هر استانی متناسب با وضعیت خود این سند را تدوین کند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: برای اجرایی شدن پدافند غیرعامل نیازمند نقشه راه هستیم و  طرح جامع پدافند غیرعامل در این زمینه راهگشاست.
,
 
,
استاندار زنجان با بیان اینکه آمایش سرزمین در این طرح فراموش نشده است، افزود: انسجام، هماهنگی و هوشمندی در پدافند غیرعامل موجب مقابله با دشمنان نظام اسلامی می‌شود.
,
 
,
حقیقی با اشاره به عملکرد مطلوب استان زنجان حوزه کرونا، گفت: اگر در یوم‌العباس کنترل نمی‌کردیم فاجعه برای کشور و استان به بار می‌آمد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان از نظر امکانات و تولید ماسک خودکفا بوده و به هیچ استانی وابسته نیست، افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت مطلوبتر می‌شود.
,
 
,
"مظفری"، مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از تدوین نهایی سند پدافند غیرعامل استان زنجان خبرداد و گفت: سند جامع شهری زنجان نیز در حال تدوین بوده و ۶۰ درصد پیشرفت دارد.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه، بیان داشت: فقط در یک مجموعه برای ۱۰ هزار نفر آموزش‌های لازم ارائه شد.
,
 
,
این مسئول از برگزاری آموزش‌های سایبری و زیستی و برگزاری مانورهای مختلف در سطح استان خبرداد و گفت: اولین باری است که استان زنجان به عنوان استان برتر پدافند غیرعامل معرفی می‌شود.
,
 
,
شاه وردیان،جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، نیز در ادامه این جلسه،  با تبریک سالروز حکومت جهانی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج), اظهارداشت: راهبردهای مشخص شده باید در حوزه پدافند غیرعامل مورد توجه باشد.
,
 
,
وی افزود: خرد جمعی در استان زنجان حاکم است که این امر ناشی از مدیریت خوب استانی بوده و موجب شد زنجان جزو استان‌های برتر معرفی شود.
,
 
,
در پایان این جلسه از استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر پدافند غیرعامل از سوی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر شد.
,
 
,
استانداران آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، یزد و زنجان به عنوان استانداران برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل کشور معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه