اخبار داغ

رئیس هیات کشتی استان زنجان؛

تیم کشتی شهدای زنجان همچنان دست خالی و بدون اسپانسر

تیم کشتی شهدای زنجان همچنان دست خالی و بدون اسپانسر
رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به نبود اسپانسر برای تیم شهدای زنجان گفت: از استانداری گرفته تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر به هر کجا مراجعه کردیم، متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با ابراز گلایه از مدیران و مسئولین استان اظهار داشت: متاسفام برای استانی که تیم آن با نام شهدا در مسابقات شرکت می‌کند، هیچکس برای حمایت از آن پا پیش نگذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور بعد از مسابقات جهانی صربستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی صربستان در آذرماه خواهد بود اما طبق اعلام سازمان لیگ در صورت لغو این مسابقات، بلافاصله دور برگشت مسابقات لیگ برتر آغاز خواهد شد و این در حالی است که هیچ حمایت مالی از تیم ما نمی‌شود.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: تیم فرش ایران مشهد که رقیب ما در دور رفت بود و با دست خالی با نتیجه 8 بر 2 شکست داده بودیم، اکنون با جذب اسپانسر در صدد خرید 2 کشتی‌گیر مطرح، یکی قهرمان جهان و المپیک و دیگری قهرمان امیدهای جهان از ارمنستان است.

,

وی ابراز کرد: این در حالی است که متاسفانه ما اندر خم یک کوچه‌ایم و اسپانسر نداریم و حتی در تهیه البسه ورزشکاران و پرداخت ورودیه به مبلغ 25 میلیون تومان به سازمان لیگ نیز معطل مانده‌ایم.

,

محمدی اظهار داشت: یک مورد، شرکت صنایع صنعتی چکاد بود که طبق هماهنگی در اداره کل ورزش و جوانان استان مذاکراتی مبنی بر اسپانسری و حمایت مالی از تیم کشتی شهدای زنجان داتشیم که آن هم متاسفانه به نتیجه نرسید.

,

*‌ گلایه میثم نصیری مبنی بر نداشت حریف تمرینی، وارد است

, *‌ گلایه میثم نصیری مبنی بر نداشت حریف تمرینی، وارد است, *‌ گلایه میثم نصیری مبنی بر نداشت حریف تمرینی، وارد است,

رئیس هیات کشتی استان زنجان در خصوص گلایه میثم نصیری، کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم زنجانی که دلیل باخت در مسابقات انتخابی تیم ملی را نداشتن حریف تمرینی مناسب اعلام کرده بود، گفت: گلایه این ورزشکار، وارد است زیرا حریف تمرینی مناسبی نداشت.

,

وی اظهار داشت: ایام کرونایی است و هیچکس را به زور نمی‌توان برای تمرین فرستاد و این بستگی به خود کشتی‌گیران دارد و میثم نصیری، حق گلایه دارد.

,

محمدی با اشاره به تعطیلی باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: نمی‌توان به زور به کسی گفت که در تمرینات شرکت کند زیرا ممکن است اتفاقی برایش بیفتد و دچار بیماری شود.

,

وی با بیان اینکه هیچکدام از باشگاه‌های کشتی، مجوز بازگشایی سالن‌ها را ندارند، افزود: در سایر رشته‌های ورزشی، مجوز بازگشایی به صورت دست و پا شکسته صادر شد اما برای رشته‌های کشتی و شنا از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ مجوز بازگشایی داده نشده است.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه به ورزشکاران ملی‌پوش، اجازه تمرین به صورت انفرادی داده شده بود، گفت: شرکت در تمرین به عنوان حریف تمرینی در اختیار سایر کشتی‌گیران بوده و به معرفت آن‌ها مانده است و در این مورد نمی‌توان دخالت کرد.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا نمی‌شد حریف تمرینی با داشتن تست منفی کرونا در تمرینات شرکت کند، تصریح کرد: این کار، خیلی سخت بود زیرا یا باید فرد پس از منفی شدن تست به قرنطینه می‌رفت و یا اینکه تست کرونا هر روز تکرار می‌شد که در هر صورت مساله سختی بود.

,

محمدی با تاکید بر اینکه گلایه میثم نصیری، وارد است و حق دارد، افزود: کشتی‌گیرانی که به عنوان حریف تمرینی می‌توانستند به این ورزشکار کمک کنند از این کار دریغ کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه