اخبار داغ

جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌های کشور تا پایان سال نهایی می‌شود

طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌های کشور تا پایان سال نهایی می‌شود
علی اکبر شاهوردیان، جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌های کشور تا پایان سال نهایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر شاهوردیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برابر برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور و به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این هفته به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه هیچ برنامه تجمعی برای این هفته پیش‌بینی نشده است، افزود: همایش ملی پدافند غیرعامل نیز با حضور وزیر کشور در قالب وبینار به منظور ارائه برنامه‌های سازمان و واکاوری برای سال 1400 برگزار شد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های متنوعی از جمله سمینارهای تخصصی، پدافند زیستی و همایش سایبری نیز به صورت وبینار برگزار می‌شود.
,
 
,
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: رزمایش‌های متنوع نیز به صورت میدانی اجرایی و مصاحبه‌های تخصصی در صدا و سیما انجام می‌شود.
,
 
,
شاهوردیان با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل برخی استان‌های کشور نهایی شده است، افزود: طرح زنجان نیز مورد تایید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گرفته است و تا پایان سال همه طرح‌ها به تدوین می‎رسد.
,
 
,
وی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل هر استان متناسب با دارایی‌ها، خطرات و زیرساخت‌ها تدوین می‌شود چرا که هر استان دارای زیرساخت‌های متفاوتی است.
,
 
,
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: صیانت از مردم در مواجه به حوادث و سوانح در کشور از ماموریت‌های مهم این سازمان بوده و برای این مهم تلاش می‌شود.
,
 
,
شاهوردیان با بیان اینکه حفظ و تقویت زیرساخت‌های کشور برای این سازمان مهم است، ادامه داد: مراکز حیاتی کشور در مقابل حوادث و تهدیدها باید حفظ شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه