اخبار داغ

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

کرونا نباید بهانه‌ای برای تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد

کرونا نباید بهانه‌ای برای تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد
خدابخش مرادی، معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: در زمانی که محدودیتی از سوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان اعلام نشده است، نباید فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعطیلی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در زمان‌هایی که محدودیت‌هایی از سوی ستاد کرونای استان یا کشور اعلام نشده است، برنامه های فرهنگی و هنری در استان باید پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه تنها در شرایط خاص و اعلام محدودیت‌ها نباید تجمعی در مراکز فرهنگی اتفاق بیفتد، افزود: در شرایطی که محدودیت اعمال نمی‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک باید برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: باید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان باید در این زمینه تدبیر و برنامه‌ریزی کرده و متناسب با وضعیت و شرایط استان فعالیت‌های فرهنگی و هنری اجرایی شود.
,
 
,
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری که مشمول محدویت نمی‌شوند اصرار داریم با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود، افزود: مسئولان فرهنگی استان باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.
,
 
,
مرادی در خصوص پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز گفت: بسیاری از هنرمندان در طول چند ماه گذشته متضرر شده است که باید تسهیلات لازم را دریافت کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: برای مشاغلی که از کرونا آسیب دیده بودند تسهیلات پیش‌بینی و به استان‌ها ابلاغ شده است که باید مسئولان استانی نیز زمینه دریافت تسهیلات برای واجدین شرایط را فراهم کنند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: برخی از آموزشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری مشمول این طرح می‌شوند که اصرار داریم اگر مجموعه‌ای واجد شرایط است، از تسهیلات بهره‌مند شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه