اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد؛

پلمپ 17 واحد صنفی متخلف بهداشتی در سبزوار

پلمپ 17 واحد صنفی متخلف بهداشتی در سبزوار
نوده از پلمپ 17 واحد صنفی به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فاطمه نوده معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به شرایط جدید تعیین شده و لزوم رعایت شرایط پروتکل های بهداشتی در سبزوار اظهار داشت: براساس پروتکل های بهداشتی وضع شده در سبزوار و پس از بازدید های میدانی 17 واحد صنفی متخلف در سبزوار به علت عدم رعایت شیوه نامه های مصوب پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه بر اساس شیوه نامه های جدید ابلاغی برخی از واحد ها بایستی تعطیل باشند تاکید کرد: متاسفانه این واحد ها با بی توجهی به شرایط شیوع ویروس به کارخود ادامه داده و سبب بدتر شدن اوضاع اجتماعی شده اند.

,

نوده در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر بخش بستری کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار تکمیل شده است تصریح کرد: با بستری بیش از 205 بیمار کرونایی متاسفانه شرایط حادی را برای بستری بیمار جدید تجربه میکنیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه 8 نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری جان خود را ز دست داده اند تصریح کرد: با آمار امروز متاسفانه شمار جان باختگان با این بیماری به 242 نفر رسیده است.

,

وی همچنین با اشاره به سرعت گرفتن روند ابتلابه این بیماری در منطقه غرب خراسان افزود: تا کنون 3521 بیمار با تست مثبت کرونا ثبت شده اند

,

گفتنی است آمار شهرستان های سبزوار خوشاب داورزن جوین و جغتای به صورت مجموع و تحت عنوان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار منتشر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه