اخبار داغ

در گفت و گویی عنوان شد؛

شکواییه شهروندان مهرستانی از نبود جاده مواصلاتی استاندارد/ مرمت محور مهرستان_ایرندگان نیاز به اعتبار کلان دارد

شکواییه شهروندان مهرستانی از نبود جاده مواصلاتی استاندارد/ مرمت محور مهرستان_ایرندگان نیاز به اعتبار کلان دارد
شماری از شهروندان مهرستان از نداشتن جاده مواصلاتی استاندارد ابراز گلایه کردند و خواستار مرمت و بازسازی برخی از محورهای این منطقه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصرهامون؛ در تماسی که شماری از شهروندان مهرستانی با این پایگاه خبری داشتند، از جاده مهرستان به ایرندگان و مهرستان به ایرافشان به دلیل نداشتن روکش مناسب ابراز گلایه کردند و خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه شدند.
 
به گفته شهروندان مهرستانی این جاده چاله های فراوانی دارد که تردد را برای خودروها با مشکل مواجه کرده و از زمان احداث آن بیش از 15 سال می گذرد اما هیچ گونه مرمت و بازسازی انجام نشده است.
 
مرمت جاده مهرستان_ایرندگان جزو برنامه ها تعریف نشده است

در همین راستا نواب بارک زهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان به خبرنگار ما گفت: محور مواصلاتی مهرستان به ایرافشان جزو پروژه های ستاره دار و اولویت دار شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسیرکافه بلوچی به آشار به طول 35 کیلومتر است، افزود: در حال تهیه مصالح مورد نیاز جهت اجرای عملیات روکش آسفالت این محور هستیم.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهرستان با اشاره به اینکه جاده مهرستان به ایرندگان در حال حاضر جزو برنامه های اولویت دار نیست که روکش آسفالت و مرمت و بازسازی آن انجام شود، ادامه داد:با توجه به اینکه مسافت این جاده 52 کیلومتر است، به اعتبار کلانی نیاز دارد و باید برآوردهای لازم انجام شود اما از آنجایی که این جاده جزو برنامه های تعریف نشده است تاکنون بازگشایی نیز انجام نشده و بهتر است شهروندان از مسیر مهرستان به خاش تردد کنند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, مرمت جاده مهرستان_ایرندگان جزو برنامه ها تعریف نشده است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه