اخبار داغ

سجادی:

مدیر باانگیزه و بانشاط در دولت نیست

مدیر باانگیزه و بانشاط در دولت نیست
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت روحانی علاقه‌ای به استفاده از مدیران و وزرای بانشاط و باانگیزه ندارد؛ در صورتی‌که باید برای پیشرفت کشور از مدیران پرتحرک استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: چون دولت فعالیت اجرایی انجام می‌دهد، باید از یک تحرک خاصی برخوردار باشد، حتماً ضروری است که از نیروهای جوان و بااستعداد و بانشاط استفاده کند تا بتواند در برابر مشکلات، راه‌حل پیدا کند و نیز کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،, ،,

وی با انتقاد از اینکه دولت روحانی علاقه‌ای به استفاده از مدیران و وزرای بانشاط و باانگیزه ندارد، گفت: وقتی سن افراد بالا می‌رود، شور و نشاط افراد کاهش می‌یابد؛ لذا دولت باید از مدیران باانگیزه و بانشاط استفاده می‌کرد.

,

مدیر باید از انگیزه بالایی برخوردار باشد

, مدیر باید از انگیزه بالایی برخوردار باشد,

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: فعالیت اجرایی، مسئولیتی سنگینی است که باید مدیران آن مدبر و از انگیزه بالایی برخوردار باشند، به خصوص اینکه در کشور ما مسئولیت‌های اجرایی از حساسیت بالایی برخوردار است و نوعی مسئولیت سنگین محسوب می‌شود.

,

سجادی ادامه داد: شخصی که به‌عنوان یک مدیر اجرایی انتخاب می‌شود، حتماً باید از روحیه بالا و تحرک برخوردار بوده و اهل ابتکار باشد.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که یک مدیر اجرایی باید شبانه‌روز فعالیت کند؛ لذا مدیری که سنی از او گذشته نمی‌تواند شبانه‌روز فعالیت کند یا اینکه نمی‌تواند ساعات زیادی را کار کند.

,

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: ضروری است که مدیرانی انتخاب شوند که هم از تجربه مناسبی برخوردار باشند و هم جوان باشند.

,

مشکل در منابع طبیعی نیست، مشکل در نوع انتخاب مدیران است

, مشکل در منابع طبیعی نیست، مشکل در نوع انتخاب مدیران است,

سجادی ادامه داد: تقریباً امروز همه مردم به این نتیجه رسیده‌اند که ما مشکل کمبود منابع طبیعی نداریم، بلکه مشکل اصلی ما در نوع مدیریت‌ها است و حتی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم به ضعف مدیریت‌ها اشاره شده است؛ لذا اگر ضعف مدیریت‌ها و ناکارآمدی مدیران برطرف شود و با انتخاب صحیح به سمت یک نظام مدیریتی صحیح حرکت کنیم و رانت و رابطه‌بازی نباشد، بسیاری از مشکلات کشور اصلاح خواهد شد.

,

به گفته او؛ امروز کشور ما در همه زمینه‌ها به پیشرفت دست یافته؛ لذا در مهار تورم و پایین آوردن قیمت‌ها هم می‌توانیم موفق شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه