اخبار داغ

در راستای تحقق شعار سال؛

رسیدگی به مشکلات بخش تولید آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد

رسیدگی به مشکلات بخش تولید آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد
مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی به منظور تحقق شعار سال و با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات این بخش افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی صبح امروز با حضور مدیران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

استاندار آذربایجان‌غربی، در مراسم آغاز به کار این مرکز اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی و در سالی که از سوی رهبری به «جهش تولید» مزین شده و همچنین تاکیدات جدی رییس جمهوری برای اهتمام ویژه همه دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، این مرکز افتتاح می شود.

,

وی افزود: بی تردید یکی از مهم‌ترین الزام‌ها و ضرورت‌ها در جهت تحقق موارد ذکر شده، اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، تامین مالی، تعیین‌تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی است.

,

«محمدمهدی شهریاری» مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری را فرصتی ارزنده برای حل و فصل سریع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری دانست و بیان داشت: این مرکز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد، بدین شرح که نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موظفند همه روزه از ساعت هشت تا ۲۰ هر روز، در محل مرکز مستقر باشند. از ساعت ۲۰ تا هشت صبح و همچنین برای روزهای تعطیل نیز شیفت مطلعی، پاسخ‌گوی تلفنی متقاضیان و انعکاس موضوع به مسوولان ذی‌ربط خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: دستگاه های عضو کارگروه باید از کارشناسان و نمایندگان مطلع و مجرب برای استقرار در این مرکز استفاده کنند تا خللی در روند حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری به وجود نیاید.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، از مدیران دستگاه های اجرائی خواست تا نسبت به حل مشکل واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با دلسوزی عمل کنند و به روند اداری قناعت نکنند چرا که با حل مشکل هر واحد تولیدی اشتغال زیادی ایجاد می شود.

,

وی گفت: استقبال سرمایه گذاران از ظرفیت های سرمایه گذاری در استان به نسبت سال قبل رشد داشته و انتظار می رود تا با اجرایی شدن این پرونده ها زمینه های اشتغال بسیاری از جوانان فراهم شود.

,

شهریاری با اشاره به اینکه مشکل برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان که از چند سال قبل تعطیل شده‌اند به زودی حل می شود، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۵۱ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد احیا شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه