اخبار داغ

شاهی مطرح کرد:

پلمپ بیش از ۵۰ واحد صنفی در پلدشت

پلمپ بیش از ۵۰ واحد صنفی در پلدشت
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: بیش از 50 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار آراز سسی ، با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس گفت: محدودیت های کرونایی بخاطر شیوع گسترده ویروس برای چندمین هفته متوالی در پلدشت تمدید شد و نیازمند همکاری همه همشهریان برای مقابله با این ویروس منحوس هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی ,

وی در خصوص برخورد با افرادی که محدودیت ها را رعایت نمی کنند، تصریح کرد: همکاران ما بصورت گشت های روزانه که انجام می دهند با افرادی که سلامت مردم و جامعه را تهدید می کنند برخورد قانونی کرده و به مراجع قضایی معرفی می کنند.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت، اظهار کرد: در این راستا ۴۸ مورد آرایشگاه زنانه، یک مورد چایخانه، یک مورد قلیانسرا پلمپ شده و نیز از برگزاری بیش از ۱۰ مراسم عروسی و آموزش و اخذ تعهد از برگزار کنندگان عروسی بیش از ۴۰ مورد جلوگیری شده است.

,

وی افزود: ۳۵ مورد گزارش نیز به نیروهای نظامی جهت ممانعت از برگزاری مراسمات ارسال و ۱۸ صورت جلسه نیز در جهت پلمپ و اعمال قانون نانوایی ها تنظیم شده است.

,

به گفته شاهی، جلوگیری از فعالیت ۳ تالار، بازدید و آموزش از ساندویچی ها و کبابی ها ۱۷ مورد و مکاتبه با اداره ورزش و جوانان جهت جلوگیری از فعالیت باشگاه ها ۷ مورد،  اخطار به آژانس های تلفنی ۲ مورد و اخطار به مکانیکی ها ۴ مورد گوشه دیگر از اقدامات صورت گرفته طی هفته های گذشته است.

,

وی ادامه داد: عاجزانه از همه مردم فهیم شهرستان خواهش می کنیم توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت، افزود: موج سوم کرونا تعداد زیادی از همشهریان را درگیر این بیماری کرده و با کوچکترین بی احتیاطی وضعیت شهرستان بسیار نگران کننده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه