اخبار داغ

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

رد رشوه 400 میلیون ریالی توسط ماموران پلس فتا کرمانشاه

رد رشوه 400 میلیون ریالی توسط ماموران پلس فتا کرمانشاه
حمیدرضا نورایی, رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پاکدست پلیس فتا "کرمانشاه" پیشنهاد رشوه 400 میلیون ریالی یک کلاهبردار اینترنتی را رد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد,  حمیدرضا نورایی گفت: 4 تن از ماموران پاکدست پلیس فتا "کرمانشاه" پیشنهاد رشوه 400 میلیون ریالی یک کلاهبردار اینترنتی را رد کردند.  

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: پس از حضور یکی از شهروندان "کرمانشاهی" در پلیس فتا و عنوان این مطلب که مبلغ 316 میلیون و 890 هزار ریال به حسابش واریز و سپس برداشت شده است، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک کلاهبردار اینترنتی با کپی برداری از کارت های بانکی شهروندان، مبالغ برداشتی را به داخل یکی از کارت ها واریز و سپس از طریق جایگاه های سی ان جی برداشت می کرده است.

 نورایی افزود: در این میان تیم رسیدگی کننده به پرونده که شامل؛ سرگرد مهدی پیران تبار، سروان محسن شهسواری، ستوانیکم یاسرییلاقیان و ستوانیکم مجتبی عازمی بودند با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و در حالی که قصد دستگیری وی را داشتند با پیشنهاد 400 میلیون ریالی مواجه شدند.

رئیس بازرسی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همکاران پاکدست ما در پلیس فتا ضمن خودداری از دریافت رشوه به وظیفه قانونی خود عمل و ضمن دستگیری کلاهبردار نسبت به تشکیل و صورتجلسه موضوع اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه