اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت صحنه خبر داد؛

توزیع 6 هزار پرس غذای گرم در محلات و روستاهای صحنه

توزیع 6 هزار پرس غذای گرم در محلات و روستاهای صحنه
عابدین هادی جمیل, مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : 6 هزار پرس غذای گرم در محلات و روستاهای هدف توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله , عابدین هادی جمیل ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان گروه بسیج جهادی شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: از شروع ویروس کرونا در کشور بسیج سازندگی سپاه صحنه با راه اندازی و سازماندهی 7 گروه بسیج جهادی اقدام به فعالیت های پیشگیرانه در این خصوص پرداخت و با راه اندازی 3 کارگاه تولید ماسک بیش از 80 هزار ماسک رایگان توزیع کرد.

وی ادامه داد: این گروه های جهادی با گند زدایی بیش از 420 نقطه مختلف شهرستان توانست خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه 15 هزار لیتر مواد ضد عفونی جهت مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفته است تصریح کرد: پایگاه های بسیج محلات و روستاهای شهرستان صحنه همگام با گروه های جهادی در فعالیت های پیشگیرانه حضور داشته اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 3 هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند اهدا شده گفت: علاوه بر بسته های معیشتی 6 هزار پرس غذای گرم در محلات و روستاهای هدف توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز امروله,
,
,
,
,
,
,


جهادگران فرهنگ ایثار و کمک به همنوعان را نهادینه کردند

,
, جهادگران فرهنگ ایثار و کمک به همنوعان را نهادینه کردند,

حجت الاسلام حسین یوسفوند اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا جوانان انقلابی همچون دوران دفاع مقدس به میدان آمدند و در قالب گروه های جهادی اقدام به فعالیت های ماندگار کردند.

,

وی در ادامه با اشاره به حضور جهادگران در شرایط بحرانی جامعه، تصریح کرد : امروز جهادگران بار دیگر به میدان آمدند تا روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و کمک به همنوعان را برای نسل امروز نهادینه کنند.

, .,

حجت الاسلام یوسفوند با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق علیه‌السلام که فرمودند: «کُونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ بِالْخَیْرِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ؛ غیر از زبان دعوت‌کنندگان مردم به سوی خوبی باشید»، گفت: فعالیت‌های جهادی در واقع خدمت رسانی مادی و معنوی است و همانطورکه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی فرمودند: «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم»، این کلام رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، اهمیت و ارزش فعالیت جهادی را در گام دوم انقلاب مشخص می‌کند.

,

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که کشورهای دیگر در جریان خدمت‌رسانی به ملت خود به بن‌بست رسیده‌اند، اما الحمدلله در ایران اسلامی با حضور جوانان انقلابی، کارها با قدرت در حال پیشرفت هستند.

, .,

وی گفت: امروزه بسیج با استفاده از توان گروه‌های جهادی تخصصی خود، کار با کیفیت و مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه