اخبار داغ

برای افزایش اتحاد و همبستگی تلاش می‌کنیم

سوبوو: والیبال زندگی من است/ پذیرش ریاست AVC برای من آسان نیست

سوبوو: والیبال زندگی من است/ پذیرش ریاست AVC برای من آسان نیست
ریتا سوبوو رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: پذیرش سمت ریاست AVC برای من آسان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، در بیست و سومین مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا که امروز دوشنبه به صورت آنلاین برگزار شد، این بانوی ۷۲ ساله اندونزیایی به عنوان رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سوبوو جایگزین صالح بن ناصر عربستانی شد که از سال ۲۰۰۸ ریاست این کنفدراسیون را بر عهده داشت. وی هشتمین رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا و نخستین زنی است که این سمت را در اختیار می‌گیرد.

,

سوبوو که پیش از این در عضویت کمیته بین‌المللی المپیک بوده، نقشی کلیدی در جنبش المپیک در آسیا دارد. وی از سال ۲۰۰۶ عضو کمیته اجرایی شورای المپیک آسیا بوده و پیش از این به عنوان نایب رئیس افتخاری این شورا برگزیده شده است.

,

سوبوو همچنین به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک اندونزی که پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان است نیز فعالیت کرده است و در کنار این، از سال ۲۰۰۲ به عنوان نایب رئیس اجرایی فدراسیون جهانی والیبال فعالیت کرده و پیشگام برگزاری رویدادهای فراوانی مرتبط با والیبال و والیبال ساحلی بوده است.

,

این زن اندونزیایی، از سال ۲۰۰۷ عضو کمیته بین المللی المپیک است و علاوه بر این که در بنیادهای مردم‌نهاد اندونزیایی سمت‌هایی داشته، نقش پررنگی نیز در گسترش ورزش به ویژه والیبال سالنی و ساحلی در کشور اندونزی ایفا کرده است.

,

🔻 سوبوو: برای افزایش اتحاد و همبستگی در AVC تلاش می‌کنیم

, 🔻 سوبوو: برای افزایش اتحاد و همبستگی در AVC تلاش می‌کنیم, 🔻, AVC,

رئیس جدید کنفدراسیون والیبال آسیا، گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم اتحاد و همبستگی خود را تداوم بخشیم و همکاری نزدیکی با فدراسیون جهانی والیبال داشته باشیم. سوبوو پس از انتخاب به عنوان رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، اظهار داشت: می‌خواهم از تمامی اعضا، از صمیم قلبم تشکر کنم. پذیرش این سمت برای من آسان نیست اما اعتماد شما، باعث افزایش اعتماد به نفسم می‌شود. می‌دانم که والیبال زندگی من است و به همین خاطر می‌خواهم به خدمتگزاری خود در این رشته ادامه دهم.

,

 

,

🔻فهرست روسای کنفدراسیون والیبال آسیا:

, 🔻فهرست روسای کنفدراسیون والیبال آسیا:, 🔻,

۱- ماسایچی نیشیکاوا (ژاپن) ۱۹۵۲ تا ۱۹۷۶

,

۲- نه مه سیو یابوت (فیلیپین) ۱۹۷۶ تا ۱۹۷۹

,

۳- یوتاکا مائه‌دا (ژاپن) ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۵

,

۴- یاسوتاکا ماتسودایرا (ژاپن) ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۶

,

۵- یوآن ویمین (چین) ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱

,

۶- وی جیژونگ (چین) ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸

,

۷- صالح بن ناصر (عربستان سعودی) ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه