اخبار داغ

شورای 7 نفره شهر تویسرکان با 5 عضو علی البدل!

مشکلات تمام نشدنی شورای شهر تویسرکان که هر روز چهره ای جدید پیدا می کند

مشکلات تمام نشدنی شورای شهر تویسرکان که هر روز چهره ای جدید پیدا می کند
استعفاهای مکرر و رفت و بازگشت اعضای اصلی و علی البدل به شورای شهرستان تویسرکان کار را به جایی رسانده که امروز پنج نفر از این هفت نفر از اعضای علی البدل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شورای هفت نفره تویسرکان، شهری با جمعیتی کمی بالاتر از ۵۰ هزار نفر که از اردیبهشت ماه سال ۹۶ برای خدمتگذاری به مردم انتخاب شدند، در سال های اخیر با چالش های بسیاری روبرو بود تا جایی که حرف دلسوزان شهر هم به جایی نرسید و این مردم بودند که هر روز صدای طبل اختلافات را در این شورا می شنیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

روز اول اعلام نتایج فتانه شامحمدی، مازیار عبدی، علی اشرف پیری، امرالله میرزاجانی، علی باقری، مسعود حمیدیان و محمد شاهرخی به عنوان هفت نفر اصلی و جواد اسمعیل بیگی، اعظم درویشی، محسن مجتبائی، علیرضا سلطانی و مریم مرادیه به عنوان پنج عضو علی‌البدل شورای شهر تویسرکان معرفی شدند.

,

شورای ۷ نفره شهر تویسرکان با ۵ عضو علی البدل!

, شورای ۷ نفره شهر تویسرکان با ۵ عضو علی البدل!, شورای ۷ نفره شهر تویسرکان با ۵ عضو علی البدل!,

استعفاهای مکرر و رفت و بازگشت اعضای اصلی و علی البدل به شورا گاهی هم با ورود استانداری و نظرات فرمانداری کار را به جایی رسانده که امروز پنج نفر از این هفت نفر از اعضای علی البدل هستند.

,

اینکه چه شد که در تصمیم اخیر از سوی فرمانداری سه عضو اصلی به یک باره خط خوردند و سه عضو علی البدل وارد شدند در گزارشی جامع به زودی در همین مجموعه خبری منتشر می شود.

,

اما بر آن شدیم در این باره نظرات حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهرستان که در مدت زمان بیش از سه سال اخیر، همیشه با نگاهی پدرانه برای خاتمه دادن به چالش های شورای شهر تویسرکان و حل و فصل اختلافات شورا، آن هم تنها برای رضای خدا و مردم قدم پیش گذاشته را منتشر کنیم.

,

گلایه مندی امام جمعه از حال و روز این روزهای شورای شهر تویسرکان

, گلایه مندی امام جمعه از حال و روز این روزهای شورای شهر تویسرکان, گلایه مندی امام جمعه از حال و روز این روزهای شورای شهر تویسرکان,

وی که از حال و روز این روزهای شورای شهری گلایه مند است، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان از وجود لج و لجبازی در برخی تصمیم گیری های شورا و مسئولان مرتبط با این شورا خبر داد و گفت: به نظر دخالت های وزارت کشور، استانداری و فرمانداری کار را به اینجا کشانده است.

,

تصمیم هایی که شورا را بهم ریخت

, تصمیم هایی که شورا را بهم ریخت, تصمیم هایی که شورا را بهم ریخت,

وی اظهار کرد: سابق بر این هم نظر خود را اعلام کرده بودم و تأکید داشتم که کاری انجام ندهید که شورا بهم بریزد، متأسفانه این گونه نشد و به نظر دخالت های استانداری درست نبود و شورا را بهم ریختند.

,

خط و مشی استانداری و فرمانداری زمینه ساز تشدید اختلاف و افزایش مشکلات شهر

, خط و مشی استانداری و فرمانداری زمینه ساز تشدید اختلاف و افزایش مشکلات شهر, خط و مشی استانداری و فرمانداری زمینه ساز تشدید اختلاف و افزایش مشکلات شهر,

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: توقع بود شورای حل اختلاف، استانداری و فرمانداری در راستای رفع اختلاف وعلاج مسائل موجود، قدم بر می داشتند ولی روش کار و مشیشان موجب تشدید اختلاف و افزایش مشکلات شهر شد.

,

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه می شد در این باره این مسئولان بهتر عمل کنند، تصریح کرد: شورای حل اختلاف استان مؤظف است دو طرف دعوی را بخواهند، ادله و حرف هایشان را بشنود و برای فصل الخطاب ماجراها قضاوت منصفانه ای داشته باشد تا بالاخره قضیه تمام شود، نه اینکه روز به روز مشکلات ادامه دار باشد و ابعاد جدید پیدا کند، نمی دانم آنان چرا این گونه که باید رفتار نکردند!

,

مشکلات تمام نشدنی شورای شهر تویسرکان هر روز چهره ای جدید پیدا می کند

, مشکلات تمام نشدنی شورای شهر تویسرکان هر روز چهره ای جدید پیدا می کند, مشکلات تمام نشدنی شورای شهر تویسرکان هر روز چهره ای جدید پیدا می کند,

وی عنوان کرد: مشکلات شورای شهر تویسرکان تمام شدنی نیست و هر روز چهره ای جدید پیدا می کند و این مسئله به ضرر مردم نجیب این شهر است.

,

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: انتظار می رفت آن مقامان مسئول به وظایف قانونی خودشان عمل کنند و در راستای حل اختلاف قدم بردارند نه تقویت این گروه یا آن گروه و یا به جان هم انداختن دو گروه.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه