اخبار داغ

در جلسه هماهنگی مراسم هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان در بجنورد مطرح شد؛

مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم جدی تر وارد شوند/ استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد

مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم جدی تر وارد شوند/ استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد
حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه امروز مردم در حوزه اقتصادی تحت فشار هستند، گفت: وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان است که نسبت به این موضوع رسیدگی ها جدی تر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت، یوم ا... سیزده آبان و اولین نشست کارگروههای دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: سال جاری برای نخستین بار مسئولیت برگزاری مراسم هفته وحدت برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراسم محوری در استان در حال برنامه ریزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات هفته وحدت، یوم ا... سیزده آبان و اولین نشست کارگروههای دهه فجر خراسان شمالی اظهار داشت: سال جاری برای نخستین بار مسئولیت برگزاری مراسم هفته وحدت برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مراسم محوری در استان در حال برنامه ریزی است.,

وی به اهانت های اخیر مدعیان احترام به حقوق بشر و ادیان و مذاهب به ساحت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: لذا ضروری است که در این شرایط نباید اجازه داده شود که محدودیت کرونا تبدیل به فرصتی برای رسیدن دشمن به اهدافش شود.

,

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی و وجود ویروس منحوس کرونا که مردم نمی توانند در راهپیمایی ها و مراسمات همانند قبل حضور داشته باشند، گفت: با راه انداختن پویش هر منزل و مغازه یک پرچم جمهوری اسلامی ایران و پیوستن همگانی به این پویش قطعا حمایت و عشقشان را نسبت به ایران اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

,

این مقام مسئول در ادامه گفت: امروز مردم در حوزه اقتصادی تحت فشار هستند که وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی مسئولان است که نسبت به این موضوع رسیدگی ها جدی تر باشد.

,

وی یادآور شد: موضوع قابل توجه دیگر این است که ملت ایران مسلمان هستند و غیرت ایرانی دارند بنابراین از خط ولایت فقیه و شهدا و انقلاب دست برنخواهند داشت و امسال نیز همچون روال هر سال با سبکی متفاوت ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلابشان هستند.

,

 

,

استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد

, استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد, استکبار توان تحریف انقلاب اسلامی ایران را ندارد,

 حجت الاسلام یعقوبی، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه وجه مشترک هفته وحدت، سیزده آبان و دهه فجر استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران راهی را آغاز کرده که مستکبران نمی توانند آن را تحریف کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: هفته وحدت یکی از مناسبت هایی است که قطعا در این زمان شاخ استکبار را باید شکست و مردم با وحدتشان استکبارستیزی داشته باشند.

,

 

,

برگزاری تمامی مراسمات در مکان های تعریف شده انجام شود

, برگزاری تمامی مراسمات در مکان های تعریف شده انجام شود, برگزاری تمامی مراسمات در مکان های تعریف شده انجام شود,

محمدعلی شجاعی،استاندار خراسان شمالی در این جلسه با اشاره  به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جدی گرفتن کرونا خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی مکلف هستند دستورالعمل هایی که از ستاد ملی کرونا صادر می شود را به صورت تمام و کمال اجرا کنند.

,

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها موظف هستند که باتوجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، برای جلوگیری از بی نظمی، یک فضای مسقف با تهویه مناسب، صندلی، فرش جهت اقامه نماز و یک فضای غیر مسقف تامین شود که مراسمات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

,

شجاعی همچنین هفته وحدت را بهترین هفته جهت همزیستی مسالمت آمیز اهالی سنت و شیعه دانست و گفت:این هفته را باید به زیباترین حالت به تصویر کشید و قدر همراهی علمای اهل سنت و مردم را بدانیم.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه