اخبار داغ

تشکیل کمیته بررسی دلایل افزایش گوشت قرمز/ دام زنده قاچاق می شود

تشکیل کمیته بررسی دلایل افزایش گوشت قرمز/ دام زنده قاچاق می شود
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز بیان داشت: در برخی از استان ها دام زنده قاچاق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس تابش امروز در در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز، گفت:  در برخی استان ها قاچاق دام زنده انجام می شود لذا امروز کمیته ای در ستاد تنظیم بازار تشکیل شد تا موضوع افزایش قیمت گوشت قرمز  و دلایل آن مورد بررسی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: قیمت گوشت قرمز تابع عرضه و تقاضا است و این کالای مصرفی قیمت گذاری نمی شود. 
,
 
,
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به اینکه مشکل تامین روغن خام به دلیل مشکلات تامین ارز  است، افزود: مقدار زیادی روغن خام در گمرکات موجود است که امیدواریم با تامین ارز مورد نیاز آن این  محصولات از گمرکات ترخیص شود. 
,
 
,
وی با اشاره به جلسه ستاد تنظیم بازار، بیان داشت: در جلسه امروز موضوع جدیت بانک مرکزی در تامین ارز این محموله های روغن خام وارداتی مورد بررسی قرار گرفت. 
,
 
,
تابش بیان داشت: در حال حاضر کالاهای اساسی به صورت اعتباری از گمرکات ترخیص می شود که امیدواریم با رفع ممنوعیت واردات برنج قیمت این کالا نیز تعدیل شود. 
,
 
,
وی در مورد بهره برداری از سامانه جامع انبارها گفت: از روز شنبه هفته آینده به صورت برخط ورود و خروج کالاها از انبارها کنترل می شود لذا براساس بارنامه هایی که از سامانه راهداری به ما می رسد مراکز پرتردد را شناسایی و براساس حساب کاربری این  انبارها میزان ورودی وخروجی آن ها را رصد می کنیم. 
,
 
,
وی با بیان اینکه هم اکنون 520 هزار مرکز نگهداری کالا در سامانه انبارها موجود است، بیان داشت: بازرسان می توانند به صورت هدفمند  به انبارهایی که از شفافیت لازم برخوردار نیستند مراجعه کنند و در صورت بروز تخلف پرونده به را به تعزیرات ارسال و از احتکار و گران فروشی جلوگیری کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه