اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده خبرداد خبر داد؛

اجرای طرح پیشگیری از چاقی در مدارس لنده+تصاویر

اجرای طرح پیشگیری از چاقی در مدارس لنده+تصاویر
علی جاویدان از اجرای طرح کلی کوچ(پیشگیری از چاقی دانش اموزان) در سراسر مدارس شهرستان لنده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس ، امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با دستور کار اجرای مراسم یوم الله سیزده آبان، طرح کوچ(کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) و بحث تسهیل صدور سندهای مالکیتی آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

 

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اسناد مالکیتی اماکن اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: پیگیری برای رفع مشکلات صدور سند تک برگ املاک آموزش و پرورش و بررسی موانع و مشکلات آنان نیازمند همت مضاعف سایر ادارات است.

,

, ,

وی افزود:در این جلسه ضمن بررسی مشکلات 5 مدرسه شهری و چندین مدرسه روستایی با حضور بنیاد مسکن، اداره شهرسازی و منابع طبیعی و اداره آموزش و پرورش بررسی شد که نتایج خوبی حاصل شد.

,

علی جاویدان تصریح کرد:از امروز تا 15 آبان قد و وزن دانش آموزان اندازه گیری می شود و با مشخص کردن توده بدنی توسط مربیان بهداشت و تربیت بدنی توصیه های لازم جهت کاهش وزن انجام می پذیرد.

,

, ,

 

,

وی تاکیدکرد: در مرحله دوم اسفند ماه سال جاری نیز بازخورد این کار با هدف کاهش سه درصدی وزن دانش آموزان توسط مربیان ورزشی و کارشناسان انجام می شود.

,

رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: برگزاری مراسم یوم الله سیزده آبان نیز بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا اجرایی خواهدشد.

,

وی گفت:  با توجه به تصمیم امروز ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، آموزش حضوری در مدارس کلیه مقاطع تحصیلی استان ، تا ۱۰ آبانماه ممنوع شد.

,

در پایان این جلسه اعضای حاضر به صورت نمادین قد و وزن خود را اندازه گرفتند تا در اسفند برنامه وزن گیری مجدد انجام شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه