اخبار داغ

حضور قطعی شکوری در کابینه مدیریتی پرسپولیس؛

مدیرعامل، عضو هیأت‌مدیره یا قائم‌مقام؛ دبیرکل سابق فدراسیون به کدام‌یک خواهد رسید؟!

مدیرعامل، عضو هیأت‌مدیره یا قائم‌مقام؛ دبیرکل سابق فدراسیون به کدام‌یک خواهد رسید؟!
اخبار حاکی از مذاکرات مسئولین وزارت ورزش و جوانان با ابراهیم شکوری برای سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است؛ موضوعی که شکوری نه تأییدش می‌کند و نه تکذیب.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کلاف سردرگم تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درحالی به پیچیده‌ترین حالت خود رسیده که هر روز اسامی مختلفی پیرامون ساختمان خیابان شیخ‌بهایی مطرح می‌شود و آمار تأیید و تکذیب کاندیداها مانند قیمت سکه و دلار تغییر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آرامش نسبی اردوی سرخ‌ها دقیقاً از روزی متلاطم شد که پرسپولیس توانست جواز حضور در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این موفقیت بزرگ باعث شد تا لشگر قرمزها با بحرانی به‌مراتب عظیم‌تر از بدهی‌های مالی و بسته شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی مواجه شوند.

,

حواشی بی‌شمار در رختکن شاگردان گل‌محمدی و جدایی غیرمنتظره شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری از جمع سرخ‌پوشان باعث شد تا مهدی رسول‌پناه اقدام به افشاگری‌هایی عجیب از مجموعه تحت اوامرش کند و دود این آتش نهایتاً چشمان خودش را کور کند و چند ویدئوی برنامه‌ریزی شده، جای پای متزلزل وی را به کلی سست کرده و وی را وادار به استعفا نماید.

,

, ,

از همان ساعات ابتدایی انتشار بیانیه سرپرست مدیرعاملی مستعفی باشگاه پرسپولیس، گمانه‌زنی‌ها برای پیش‌بینی نفر بعدی رأس کادر مدیریتی سرخ‌ها آغاز شد و در این بین صحبت از افراد زیاد و سناریوهای بسیاری پیش آمد. گزینه‌های احراز کرسی مدیرعاملی پرسپولیس یکی پس از دیگری توسط وزارت ورزش و جوانان و یا از سوی هواداران عصبانی تیم پرسپولیس خط می‌خورند و تیم قهرمان ایران در فاصله کمتر از 2 ماه به فینال آسیایی، هنوز مدیرعامل جدید خود را نمی‌شناسد.

,

در این بین صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت حمیدرضا گرشاسبی به ساختمان قرمز و مشکی رنگ خیابان شیخ بهایی شنیده می‌شود اما مشکل بازنشستگی وی و هم‌چنین مخالفت مشهود وزیر ورزش با تفکرات و اظهارات پیشین گرشاسبی، او را عملاً از گود رقابت دور کرده؛ هر چند فشار برخی رسانه‌ها و اقبال هواداران با او فعلاً یار است.

,

حمیدرضا گرشاسبی گرچه سابقه به‌ظاهر خوبی را در دوره مدیریتی‌اش بر باشگاه پرسپولیس داشته و هواداران دوآتشه سرخ او را به‌عنوان مدیرعامل جذب کننده مهدی ترابی و حفظ کننده برانکو ایوانکوویچ می‌شناسند، اما انتشار برخی شائبه‌های مالی و مدیریتی وی مانند؛ پرداخت پاداش‌های غیرمتعارف به بازیکنان، کادرفنی و مدیر رسانه‌ای وقت باشگاه، افزایش قیمت تمام‌شده بازیکنان، تصرف غیرمجاز در منابع مالی باشگاه و تضییع حقوق پرسپولیس در زمان صدارت وی باعث شده تا فعلاً نام مدیرعامل سابق پیکان با استقبال کمتری مواجه باشد و گزینه‌های دیگر شانس بیشتری را کسب کنند.

,

, ,

هم‌چنین از بازگشت محمد دادکان به عرصه مدیریتی و یا حضور مجدد حبیب کاشانی و علی پروین در رأس کشتی سرخ‌ها نیز بحث‌هایی وجود دارد، اما باز هم به علت حساس بودن شرایط پرسپولیس و تحت منگنه قرار گرفتن مجموعه وزارت ورزش و جوانان توسط مجلس شورای اسلامی بالاخص پس از ماجرای مارک ویلموتس، این گزینه‌ها هم از شانس چندانی برای تکیه به صندلی داغ مدیریت پرسپولیس برخوردار نیستند.

,

شاید از بین اسامی ریز و درشت مطرح شده در رسانه‌ها، منطقی‌ترین و محتمل‌ترین گزینه احراز عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یک جوان تحصیل‌کرده از پیکره همین باشگاه باشد. ابراهیم شکوری که پیش از پررنگ شدن نامش بین کاندیداهای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس طی توئیتی از اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک به تیم سابقش در آستانه برگزاری لیگ بیستم خبر داده بود، حالا شانسی بیشتر از همه برای حضور در کابینه مدیریتی سرخ‌ها دارد.

,

پیش از استعفای مهدی رسول‌پناه و در شرایطی که هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به حضور یک فرد جوان و باانگیزه برای اداره امور باشگاه نیاز داشت، به ابراهیم شکوری برای عضویت در جمع هیأت‌مدیره و یا پستی رده‌بالا در ارکان مدیریتی-اجرایی این باشگاه پیشنهاد شده بود؛ اما شرایط حساس باشگاه باعث شده تا مسئولین تصمیم‌گیرنده فعلاً مهم‌ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه را نسوزانند و وی را برای پستی به‌مراتب مهم‌تر ذخیره کنند.

,

, ,

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال و عضو فعلی کمیته فدراسیون‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا که نقش مهمی را در تصمیم‌گیری‌های سازمانی دارد، حالا بیشتر از دیگر گزینه‌های مطرح شده شانس و شایستگی عهده‌دار شدن مسئولیت خطیر مدیریت سرخ‌ها را داراست و این مسئله از طریق اطرافیان وزیر ورزش و جوانان هم به سمع و نظر شکوری رسیده است.
هر چند شکوری در توئیتی ارائه هرگونه پیشنهاد رسمی برای پست سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان را رد کرد، اما گفته می‌شود افراد نزدیک به وزارت ورزش و جوانان با او در این باره صحبت‌های ابتدایی را انجام داده‌اند که تا زمان واگذاری پرسپولیس در بازار سرمایه، او عهده‌دار سرپرستی باشگاه پرسپولیس شود.

,
,

, ,

شکوری که از تحصیلات مرتبط و مناسبی برای مدیریت مجموعه‌ای به‌نام پرسپولیس برخوردار است و دوران چندماهه حضورش در فدراسیون فوتبال هم با عملکرد و ردپای خوبی همراه بود، حالا امید دارد که با اتکا به روابط‌اش در AFC و وجود شخصیتی بین‌المللی در مجمع فوتبال آسیا، بتواند به آن‌چه استحقاق‌اش را دارد برسد.
البته که گفته می‌شود در صورت واگذاری باشگاه پرسپولیس به مردم در بازار فرابورس و بیرون آمدن قرمزهای تهرانی از سیطره وزارت ورزش و جوانان، احتمالاً سرنوشت سرپرست این باشگاه هم دست‌خوش تغییراتی می‌شود اما ابراهیم شکوری به‌دنبال تأیید صلاحیت خود با عملکردش است.

,
,

, ,

عدم تأیید شکوری به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به‌منزله عدم حضور او در ساختار مدیریتی باشگاه نیست و قطعاً دفاع چپ سابق تیم‌های پرسپولیس و سایپا در کابینه جدید مدیران ساختمان شیخ بهایی عضویت خواهد داشت. شنیده‌ها حاکی از این است که ابراهیم شکوری حتی در صورت حضور حمیدرضا گرشاسبی و یا هر عضو دیگر به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، عضو جدید هیأت‌مدیره و یا قائم‌مقام و معاون ورزشی این باشگاه خواهد بود تا برنامه‌های ناتمام‌اش در ساختمان فدراسیون فوتبال را این‌بار در ساختمانی واقع در دو خیابان بالاتر پیگیری کند.
ابراهیم شکوری با اتکا به تجربیات خود در اداره فدراسیون به‌دنبال تغییر فضای باشگاه پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیاست و شاید در پستوهای ذهن خود به این فکر می‌کند که راه ریاست فدراسیون فوتبال از مسیری به‌نام پرسپولیس می‌گذرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه