اخبار داغ

فرماندار هرسین خبر داد:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک در هرسین

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک در هرسین
عبادالله کنجوریان, فرماندار هرسین گفت: حدود ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در غالب ۶۴۵ پرونده به واحد های تولیدی کوچک به شدت آسیب دیده از کرونا در شهرستان هرسین پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، عبادالله کنجوریان عصر امروز  با حضور در کارخانجات قند، شیر و لبنیات بیستون ضمن بازدید از قسمت های مختلف این واحد های تولیدی، نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان این واحدها را‌ مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرماندار هرسین در جریان این بازدید ها و در گفتگو با مدیران و کارکنان این کارخانجات طی سخنانی اظهار داشت: محصولات تولیدی این واحدها بصورت گسترده در سطح استان توزیع می شود،بنابراین باید پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا توسط کارکنان کارخانجات مذکور بصورت کامل و با جدیت رعایت شود.

وی همچنین از مدیران این کارخانجات خواست از کارگران و سایر کارکنان قسمت اداری تست کرونا گرفته شود و سلامت آنها را مورد توجه قرار دهند.

کنجوریان در جریان بازدید از خط تولید ، انبارها و قسمت های اداری کارخانجات یاد شده نیز بازدید کرد.

فرماندار هرسین در ادامه افزود: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید و پیگیریهای استاندار تا امروز حدود ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در غالب ۶۴۵ پرونده به واحد های تولیدی کوچک به شدت آسیب دیده از کرونا در شهرستان هرسین پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه