اخبار داغ

10 درصد مدارس کهگیلویه وبویراحمد؛ میزبان اجرای طرح مدرسه کانون تربیتی محله

10 درصد مدارس کهگیلویه وبویراحمد؛ میزبان اجرای طرح مدرسه کانون تربیتی محله
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی پیش رو، طرح مدرسه کانون تربیتی محله در 10 درصد از مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس هادی زارع پور از اجرای طرح تحولی "مدرسه کانون تربیتی محله" خبر داد و گفت: این طرح از جمله برنامه های تحولی وزارت آموزش و پرورش بوده که برای اجرای راهکارهای اصلی سند تحول بنیادین در سال تحصیلی 1400 -1399 در سطح کشور برای اولین بار اجرا می گردد.
وی افزود:  افزایش نقش مدرسه به عنوان یکی از کانون های پیشرفت محلی، به ویژه در ابعاد فرهنگی اجتماعی و همچنین فراهم آوردن زمینه های لازم برای نقش آفرینی مدرسه به عنوان کانون کسب تجربیات تربیتی محله و جلوه ای از جامعه اسلامی و حیات طیبه با تفویض اختیار و مسئولیت به آن و استانداردسازی تمام مولفه ها و عوامل درون مدرسه ای را از اهداف مهم این طرح برشمرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:  نهادینه سازی و تقویت همکاری مدرسه با مراکز فرهنگی و علمی محله به ویژه مسجد و کانونهای مذهبی و حوزه های علمیه و مشارکت فعال مدیران، معلمان و دانش آموزان در برنامه های مرتبط محله و نیز حضور نظام مند و اثربخش روحانیون توانمند و مبلغان مذهبی با تجربه در مدرسه را از دیگر اهداف طرح تحولی" مدرسه کانون تربیتی محله"عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهداف مندرج در سند تحول بنیادین و نقش انجمن اولیا و مربیان مدارس در تقویت این ارتباطات اجرای طرح به عنوان یکی از طرح های فرامعاونتی با محوریت انجمن مدارس در10 درصد از مدارس استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه