اخبار داغ

نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

توهین به ساحت پیامبر(ص) با کرامت انسانی منافات دارد/ تناقض در گفتار غربی‌ها ناشی از قلوب تاریکی است که حقیقت را درک نکرده‌اند

توهین به ساحت پیامبر(ص) با کرامت انسانی منافات دارد/ تناقض در گفتار غربی‌ها ناشی از قلوب تاریکی است که حقیقت را درک نکرده‌اند
محمد بهرامی خوشکار گفت: توهین به پیامبر اسلام(ص) توسط رئیس جمهور یک کشور با کرامت انسانی و انسانیت منافات دارد و اهانت به پیامبر الهی اهانت به تمام بشریت و سیرت پاک انسان هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار در گفتگو با راه آرمان؛ در واکنش به اقدامات اهانت‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی و حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از آن گفت: دین اسلام ماندگار حضرت ابراهیم و تمامی پیامبران است، همان گونه که قرآن کریم «کَلِمَةُ اللّهِ هِیَ الْعُلْیَا» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دین اسلام بالاترین دین است و پیامبر اکرم(ص)، عصاره تمام پیامبران است، عنوان کرد: توهین به پیامبر عزیز اسلام، توهین به تمام ارزش ها، انسانیت و توهین به عزیزترین خلقت خداوند است.

,

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام توهین به حجت باطن و ظاهری خداوند متعال است، ابراز کرد: اخیراً متاسفانه شخصی در قامت به اصطلاح رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اسلام توهین کرده است و آن را ناشی از آزادی بیان دانسته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار ادامه داد: حال از او می پرسیم چگونه شما توهین به پیامبر میلیون ها انسان را آزادی بیان دانسته اید؛ اما زمانی که رئیس جمهور کشوری دیگر سخن می گوید که برای شما خوشایند نیست، سفیر خود را از آن کشور فرا می خوانید و آن را مطابق آزادی بیان نمی دانید؟ اعتراض مسلمانان و توهین به پیامبر اسلام(ص) را انزجار و تنفر می دانید؛ اما زمانی که شما به پیامبر اکرم(ص) توهین می کنید، آن را آزادی بیان می دانید.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: این تناقض در گفتار ناشی از قلوب تاریکی است که حقیقت را درک نکرده اند و معنی آزادی را نفهمیدند؛ خوب است که امثال امانوئل مکرون در کلاس درس آزادی بنشینند و آزادی بیاموزند، آنگونه که آزادی را نمی تواند توهین به پیامبران خدا توجیه کند.

,

وی اظهار کرد: توهین به پیامبر اسلام(ص) توسط رئیس جمهور یک کشور با کرامت انسانی و انسانیت منافات دارد و اهانت به پیامبر الهی اهانت به تمام بشریت و سیرت پاک انسان هاست.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار افزود: پیامبر اسلام آیینه تمام خوبی هاست پیامبر اسلام از دیدگاه قرآن کریم با اخلاقی ترین موجود روی زمین است که اهانت به ایشان اهانت به بهترین خلق خدا است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: به امید روزی که پرچم اسلام به دست فرزند برومند پیامبر اسلام(ص) مهدی صاحب الزمان در سراسر زمین به اهتزاز درآید و تمام قلوب را به تسخیر درآورد و در آن روز تمام مغزهای یخ زده حقیقت را درک خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه