اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

ویژه برنامه ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود

ویژه برنامه ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در صورت اخذ مجوزهای لازم، ویژه برنامه ۱۳ آبان در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان به عنوان سالروز استکبارستیزی مردم ایران، اظهارداشت: به دلیل ادامه انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان به صورت حضوری و تجمعی امکانپذیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: به دلیل تقارن ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام، امام صادق (ع) و هفته وحدت، برنامه‌های این روز حول محور این مناسبت‌ها برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: فضاسازی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام و نامه‌ای از سوی استانداری زنجان به دستگاه‌های اجرایی استان برای فضاسازی و تبلیغات مطلوب برای ۱۳ آبان ارسال می‌شود.
,
 
,
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همچنین عکسنوشته‌ها و طرح‌های ترافیکی به مناسبت ۱۳ آبان آماده شده و محتواهای لازم در کانال‌ها و گروه‌ها ارسال می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر از اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان با هشتگ‌های متناسب با ۱۳ آبان خبرداد و افزود: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت ۱۳ آبان، یادآورشد: نفرات برگزیده این مسابقه همزمان با ۱۳ آبان از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود.
,
 
,
این مسئول از برگزاری ویژه برنامه ۱۳ آبان با حضور افراد محدود و سلامت محور در یکی از مراکز مهم شهر زنجان خبرداد و بیان داشت: در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی این برنامه اجرایی می‌شود‌.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت ۱۳ آبان گروه‌های سرود در سطح شهر به اجرای برنامه می‌پردازند، ادامه داد: مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای مختلف حول محور ۱۳ آبان از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه