اخبار داغ

جانز هاپکینز:

ابتلای دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۹۸ بیمار کرونایی در آمریکا/ عبور آمار مبتلایان از مرز ۸.۷ میلیون نفر

ابتلای دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۹۸ بیمار کرونایی در آمریکا/ عبور آمار مبتلایان از مرز ۸.۷ میلیون نفر
طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با با ابتلای دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۹۸ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز ۸.۷ میلیون نفر عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۹۸ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۷۰۲ هزار و ۷۵۰ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۴۷۹ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۵ هزار و ۷۰۶ نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا مجدداً افزایش یافته است.

 

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را هشت میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۸۳ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۳۱ هزار و ۴۵ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۲ میلیون ۶۵ هزار و ۵۷۹ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۲۵۳ هزار و ۱۶ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت کالیفرنیا با ۹۱۰ هزار و ۳۴۸ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۳۸۶ مورد فوتی به کانون جدید بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۴۹۶ هزار و ۶۵۵ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۳ هزار و ۴۲۴ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۴۳ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۹۷۳ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۳۹۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۹ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۶ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با هفت میلیون و ۹۴۶ هزار و ۴۲۹ مورد ابتلا و ۱۱۹ هزار و ۵۰۲ مورد فوتی و برزیل با پنج میلیون و ۴۰۹ هزار و ۸۵۴ مورد ابتلا و ۱۵۷ هزار و ۳۹۷ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه