اخبار داغ

کوشکی در گفت‌وگو با دانا:

تفکیک میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان توهّم است/ جریانی در داخل ادعا می‌کند فقط خودش دیپلماسی می‌داند

تفکیک میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان توهّم است/ جریانی در داخل ادعا می‌کند فقط خودش دیپلماسی می‌داند
کارشناس مسائل سیاسی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: جریانی که دموکرات و جمهوری‌خواه تفکیک می‌کند، متوهم است؛ این‌ها احساس می‌کنند تنها دیپلمات‌ و جهان شناس‌های ایران هستند در حالی که فهم درستی از این واقعیت نداند.
[

«محمدصادق کوشکی» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: تحلیل‌گران و رسانه‌های آمریکایی و حتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بارها اعلام کرده‌اند که پیروزی هر کدام از احزاب آمریکا، تاثیری در سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی خوش خیالی برخی در داخل از پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا را حاصل بی خبری این جریان از واقعیت دانست و گفت: بهترین روایت از این امر واقعی را خود آمریکایی‌ها دارند؛ در این رابطه خود آمریکایی‌ها چنین چیزی را به رسمیت نمی‌شناسند؛ تصور عجیب عده‌ای در داخل که فکر می‌کنند آمدن فلان نامزد آمریکا به نفع ایران است، به خاطر این است که از واقعیت بی خبرند و به جای اینکه در عالم واقع سیر کنند، در عالم تخیل سیر می‌کنند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آمریکا همان آمریکاست، تصریح کرد: رسانه‌ها، تحلیل‌گرها، شخصیت‌های سیاسی؛ مقامات مسئول و حتی دو نامزد آمریکا چنین چیزی را قبول ندارند و همه‌شان یک سیاست واحد را در برابر ایران دنبال می‌کنند.
,
 
,
جریان حاکم بر کشور نگاه توهمی دارد
, جریان حاکم بر کشور نگاه توهمی دارد, جریان حاکم بر کشور نگاه توهمی دارد,
 
,
کوشکی اهداف و سیاست هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا در قبال ایران را ارزیابی کرد و گفت: بحث بازگشت به برجام هم واژه درستی نیست؛ خود آمریکایی‌ها معتقدند باید برجام های جدیدی را به ایران تحمیل و فشارهای جدیدی به ایران وارد کنیم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که "دلیل تفکیک میان دو حزب آمریکا توسط برخی در داخل چیست؟" گفت: جریانی در داخل وجود دارد که ادعا می‌کنند فقط خودشان دیپلماسی بلدند و جهان را می‌شناسند.
, وی در پاسخ به این سوال که "دلیل تفکیک میان دو حزب آمریکا توسط برخی در داخل چیست؟", "دلیل تفکیک میان دو حزب آمریکا توسط برخی در داخل چیست؟",
 
,
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: تجربه این سال‌ها نشان داده است که این افراد کاملاً با یک نگاه عصر قاجار، توهمی به جهان نگاه می‌کنند و عموماً قدرت درک فضای بین الملل و برقراری ارتباط واقع بینانه با دنیا را ندارند؛ به همین خاطر خیال می‌کنند دموکرات‌ها از جمهوری‌خواهان بهتر هستند.
,
 
,
جریانی که دموکرات را جمهوری‌خواه تفکیک می‌ند، متوهم است
, جریانی که دموکرات را جمهوری‌خواه تفکیک می‌ند، متوهم است, جریانی که دموکرات را جمهوری‌خواه تفکیک می‌ند، متوهم است,
کوشکی به مطلب منتشر شده توسط یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت اشاره کرد و گفت: این روزنامه در صفحه اول خود نوشته بود «اگر بایدن بیاید ارزش پول ملی ایران بر می‌گردد، تحریم‌ها برداشته می‌شود و وضع اقتصادی مردم ایران بهبود و همه چیز رونق می‌گیرد»، اما نکته این است که بایدن حتی این وعده‌ها را به مردم آمریکا نداده است.
,
 
,
وی بیان داشت: جریانی که دموکرات را جمهوری‌خواه تفکیک می‌کند، متوهم است؛ این‌ها احساس می‌کنند تنها دیپلمات‌ها و جهان شناس‌های ایران هستند در حالی که فهم درستی از این واقعیت نداند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با بیان اینکه موضع آمریکا در قبال ایران ربطی به مسائل حزبی ندارد، اضافه کرد: در واقع اهداف و راهبردهای هر دو حزب آمریکا در قبال ایران یکی است؛ هر دو حزب به سخت‌گیری علیه ایران و جلوگیری از تبدیل ایران به قدرت منطقه‌ای اعتقاد دارند و در این زمینه‌ها هر دو حزب هماهنگ عمل کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه