اخبار داغ

با رای نمایندگان صورت گرفت؛

موافقت مجلس با تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی بهارستان

موافقت مجلس با تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی بهارستان
نمایندگان مجلس در جلسه علنی (سه‌شنبه) مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس در جلسه علنی (سه‌شنبه 6 آبان) مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از 236 نماینده حاضر در مجلس 119 نماینده رأی موافق، 32 نماینده رأی مخالف و 22 نماینده رأی ممتنع به این تحقیق و تفحص دادند. 

,

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در توضیح موافقت کمیسیون اقتصادی با این تقاضا گفت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس چندی پیش تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان به شرکت لبنیات بهمن را مطرح کردند و کمیسیون آن را به تصویب رساند.

,

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در همین راستا افزود: محورهای تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان بررسی نحوه واگذاری است که به اعتقاد نماینده متقاضی این واگذاری باعث تضییع حقوق عمومی و بیت‌المال شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه