اخبار داغ

تندروان: اکثریت باشگاه‌ها از تصمیمات نشست هم‌اندیشی رضایت دارند

تندروان: اکثریت باشگاه‌ها از تصمیمات نشست هم‌اندیشی رضایت دارند
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان، نشست هم‌اندیشی نحوه ادامه برگزاری لیگ برتر مردان را جلسه‌ای پربار خواند و گفت: بیش از ۷۰ درصد نفرات حاضر در این نشست، از تصمیمات گرفته شده رضایت داشتنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا تندروان با تقدیر از شیوه مدیریت نشست هم‌اندیشی ازسوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد. به رغم نظرات مختلفی که در این نشست مطرح شد و با توجه به این که برخی فقط به تیم خود فکر می‌کردند، داورزنی به خوبی جلسه را مدیریت کرد و در نهایت، نشست را به جایی رساند که اجماعی شکل بگیرد و بیش از ۷۰ درصد نفرات حاضر، از تصمیمات گرفته شده رضایت داشتند. من برگزاری این جلسه را به فال نیک می‌گیرم و معتقدم در مجموع، نشست پرباری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سرمربی تیم فولاد سیرجان در ارزیابی ادامه لیگ برتر مردان با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، گفت: در نشست هم‌اندیشی، تصمیم‌ برآن شد تا مسابقات دور رفت به صورت متمرکز در تهران و دور برگشت به شیوه VNL (لیگ ملت‌ها) برگزار شود. امیداورم که بتوانیم تا آخر لیگ با همین روند ادامه دهیم، اما کرونا غیر قابل پیش‌بینی است و شاید بعد از گذشت یک تا دو هفته از برگزاری مسابقات، اتفاقی رخ دهد که مجبور شویم رقابت‌ها را متوقف کنیم. البته امیدوارم این اتفاق نیافتد اما پیش‌بینی آینده در شرایط فعلی، کار بسیار سختی است. این روش، بهترین روشی بود که همه تقریبا به یک اندازه از آن متضرر شده یا سود می‌برند.
,
 
,
وی در ارزیابی از شهرهایی که می‌توانند گزینه مناسبی برای میزبانی دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر باشند، تصریح کرد: هر شهری که توانایی اسکان و اجرای پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشد، گزینه مناسبی برای میزبانی است.
,
 
,
تندروان در ادامه افزود: یک نکته را هم فراموش کردم در جلسه بگویم و این‌ که برای مدل انتخاب تیم‌ میزبان در دور برگشت، دقت بسیاری صورت گیرد. به عنوان مثال، ما در دور رفت، ۲ سفر با هزینه هنگفت به ارومیه داشتیم. درحال حاضر، به نظرم بهتر است که در دور برگشت، این دو بازی با تیم‌های ارومیه‌ای را یا در شهر سیرجان و یا در شهر دیگری انجام دهیم. امیدوارم دور برگشت به گونه‌ای برگزار شود تا تیم‌هایی که دور رفت در یک شهر بازی کرده‌اند، دوباره با همان تیم در آن شهر بازی نکنند. برنامه‌ریزی برای انجام این کار شاید تا حدودی زمان‌بر باشد، اما حتما مسئولان کمیته برگزاری رویدادها می‌توانند به خوبی آن را مدیریت کنند.
,
 
,
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که لیگ امسال به خوبی پایان یابد و گفت: به هرحال، لیگ سال ۹۹ تجربه‌ای خاص است و کرونا، چالشی است که همه دنیا با آن درگیر هستند که ایران هم از این قاعده مستثنا نیست. پس باید خلاقیت بیشتری به خرج دهیم، وقت بیش‌تری بگذاریم و دقت خود را بالا ببریم. قطعا واکسن این ویروس تولید خواهد شد و امیدوارم عملکردمان در دوران کرونا طوری باشد که والیبال‌ ضرر نکرده باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه