اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد؛

عقب‌نشینی سکه تا پشت کانال ۱۴ میلیون تومان/ بازار پر از مشتریانی است که ترس از زیان بیشتر دارند

عقب‌نشینی سکه تا پشت کانال ۱۴ میلیون تومان/ بازار پر از مشتریانی است که ترس از زیان بیشتر دارند
محمدرضا نصیری با بیان اینکه قیمت سکه در حال حاضر به ۱۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رسیده است؛ گفت: ثبات این روند، مقطعی است و بنظر می‌رسد دوباره قیمت‌ها در بازار بالا بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین اتفاقات بازار سکه و طلا طی روز جاری اظهار کرد: طی روز جاری، قیمت‌ها البته با شیب ملایم، نزولی شد.

وی افزود: در حالیکه اونس جهانی تغییری نداشته است اما بخاطر نوسانات شدید قیمت ارز، این روزها شاهد برخی نوسانات در بازار سکه و طلا هستیم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر ظرف 24 ساعت، دلار دارد بین 1000 تا 2000 تومان نوسان‌گیری می‌کند و این بسیار شدید است.

نصیری ادامه داد: قیمت سکه در حال حاضر با ادامه مسیر نزولی خود به 13 میلیون و 910 هزار تومان رسیده است و در همین روند نزولی، کلی خرید و فروش کلان نیز صورت می‌گیرد؛ چرا که ثبات این روند، مقطعی است و بنظر می‌رسد دوباره قیمت‌ها در بازار بالا بکشد.

وی با بیان اینکه این نوسانات، مقطعی است، اعلام کرد: برنامه و اهرمی برای ثبات این روند وجود ندارد و تنها در این شیب نزولی، بازار از مشتریانی پر شده که قصد فروش سکه و طلای خود را دارند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز 5 میلیون و 470 هزار تومان و هر گرم طلا در بازار امروز یک میلیون و 263 هزار تومان در معاملات، مبنای محاسبه قرار گرفت.

نصیری اضافه کرد: نیم سکه در بازار امروز 7 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 100 هزار تومان و سکه تمام امامی نیز 13 میلیون و 900 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه قیمت دلار تا این لحظه، 28 هزار و 150 تومان است؛ گفت: پیش بینی ما برای این هفته این است که دیگر نباید طی روزهای آینده منتظر تغییرات آن چنانی باشیم و تقریبا این قیمت، قیمت کف است و احتمال رسیدن قیمت در هر مثقال تا 5 میلیون و 100 هزار تومان دور از تصور نیست.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، متذکر شد: الآن با توجه به روند بازار طلا، زمان مناسبی برای خرید طلا برای مردم است و از آن سو، بازار پر از مشتریانی است که قصد فروش طلای خود را دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه